نویسنده: م.حافظ شنبه، 18 آذر 1396
ساعت 13:05

PSX 2017: ساخت نسخه ریمستر بازی MediEvil

0 از 5

MediEvil برای PS4 عرضه خواهد شد

کمپانی سونی طی مراسم PlayStation Experience 2017 اعلام کرد که نسخه ریمستر بازی MediEvil برای PS4 عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات مراسم PSX 2017 یا همان PlayStation Experience 2017 با بازی‌مگ همراه باشید.

کمپانی سونی در این مراسم طی معرفی نسخه ریمستر بازی MediEvil برای PS4 تریلری نیز منتشر نمود که می‌توانید در پایان متن این تریلر کوتاه را مشاهده کنید. البته هنوز تاریخ عرضه ای برای آن اعلام نشده است.

عنوان MediEvil از نوع بازی های اکشن ماجراجوئی هک اند اسلش است که ابتدا در سال 1998 بر روی PlayStation عرضه شد. استودیوی SCE Cambridge مسئولیت ساخت و توسعه این عنوان را بر عهده داشته است. در سال 2007 بازی MediEvil بر روی PlayStation Network مجدداً عرضه شد که البته فرایند ریمستر و بازساری بر روی آن انجام نشده بود. این بازی نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرده است. دنباله بازی MediEvil تحت عنوان MediEvil 2 در سال 2000 وارد بازار گردید.

بازی MediEvil دارای مراحل متعدد و متنوعی است. کاراکتر اصلی بازی با نام Daniel Fortesque قادر است از سلاح های بسیار متنوعی استفاده کند. این سلاح ها شامل سلاح های با برد نزدیک مانند شمشیر و گرز، همچنین سلاح های با برد دور مانند کمان های پولادی هستند.

م.حافظ | تریلر | 09/12/2017

ویدئو

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.