نویسنده: قاسم ممتاز شنبه، 27 فروردين 1401
ساعت 16:33

بررسی انواع گوشی سامسونگ 2022

5 از 5

غول دنیای تکنولوژی، شرکت کره ای سامسونگ هر ساله با ارائه مدل های مختلفی در رده های قیمتی گوناگون توانسته طرفداران بسیاری را برای خود بدست آورد. این شرکت با محبوبتی که بدست آورده جزو برترین کمپانی های فناوری جهان محسوب می شود و سهم قابل توجهی از بازار را کسب کرده است. به جرات می توان گفت که بیشترین درامد شرکت از طریق عرضه انواع گوشی سامسونگ می باشد. از مزایای خرید محصولات سامسونگ می توان به ارزش برند، خدمات پس از فروش، نرم افزارهای کاربردی و تنوع تولیدات این شرکت نام برد. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید با ما همراه باشید تا به بررسی بعضی از مدل هایی که در سال 2022 ارائه شده بپردازیم.

گوشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا 5G

گوشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا 5G

به جرات می توان گفت که گوشی گلکسی S22 اولترا در کنار آیفون 13 پرو مکس اپل جزو برترین گوشی های پرچم دار حال حاضر بازار می باشد. این گوشی که نسبت به دیگر همرده های خود دارای ابعاد بزرگتری می باشد توانسته از مدت زمانیکه وارد بازار شده، نظرات و توجه خیلی از مخاطبان را به خود جلب نماید. قیمت گوشی گفته شده در زمان عرضه حدود 1250 یورو بوده است. صفحه نمایش 6.8 اینچی بکار رفته در این مدل از نوع امولد داینامیک 2X بوده که  از رزولوشن فوق العاده  1440 در 3080 بهره می برد. محافظ این نمایشگر کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس بوده و از حداکثر روشنایی فوق العاده 1750 نیت پشتیبانی می کند. ابعاد گوشی 163.3 در 77.9 در 8.9 میلی متر بوده و دارای وزن 227 گرمی می باشد. ابعاد و اندازه بکار رفته در این مدل نسبت به دیگر مدل ها کمی بزرگتر بوده اما مشکل آنچنانی برای استفاده از دستگاه ایجاد نمی کند.

سیستم عامل به کار رفته در این مدل اندروید 12 بوده و همچنین از رابط کاربری One UI 4.0 در این محصول استفاده شده است. یکی از نکات مثبت این گوشی استفاده از ویژگی های نرم افزاری فوق می باشد که کار با گوشی را بسیار آسان و لذت بخش می سازد. در بخش سخت افزار از تراشه بسیار قدرتمند Exynos 2200 استفاده شده که به راحتی هر نرم افزاری مخصوصا بازی های سنگین را با  جزئیات بالا اجرا می کند. به لطف دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و سلفی 40 مگاپیکسلی به راحتی می توان تصاویر با کیفیت 8K و 4K را ثبت کرد. در کل اگر به دنبال یک پرچم دار بی نظیر هستید و از لحاظ بودجه مشکلی ندارید، خرید این گوشی را به شما توصیه می کنیم.

گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G

گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G

این گوشی که جزو محصولات میان رده می باشد توانسته نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کند. محصول فوق از صفحه نمایش با کیفیت سوپر امولد با رزولوشن عالی 1080 در 2400 استفاده می کند. همانند دیگر محصولات 2022 شرکت سامسونگ در این مدل نیز از سیستم عامل اندروید 12 به همراه رابط کاربری اختصاصی One UI 4.1 استفاده شده که تجربه کاربری خوبی را به مشتریان خواهد داد. تراشه بکاررفته در این مدل Exynos 1280 است که با هشت هسته پردازشی قابلیت اجرای چندین برنامه بدون هیچ نگرانی درباره لگ را به کاربران خود ارائه می کند.

دوربین اصلی تعبیه شده در این محصول 64 مگاپیکسلی بوده که در کنار سه دوربین 12 مگاپیکسلی با لنز اولتراواید، 5 مگاپیکسلی با لنز ماکرو و 5 مگاپیکسلی با سنسور تشخیص عمق، تصاویر با کیفیت مطلوبی را به خریداران ارائه می کند. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز از دیگر مزایای خرید این گوشی میان رده سامسونگ می باشد که توانایی ضبط فیلم با کیفیت عالی 4K را داراست. در کنار مشخصات فوق از باتری 5000 میلی آمپری که از شارژ سریع 25 ولت پشتیبانی می کند نیز بهره برده شده که سرعت شارژ خوبی را ارائه می کند و با یک بار شارژ می توان به راحتی یک روز کامل از گوشی استفاده کرد.

گوشی سامسونگ A33 5G

گوشی سامسونگ A33 5G

محصول دیگری که قصد معرفی آن را داریم، گوشی میان رده سامسونگ A33 5G است که قرار است بزودی عرضه شود. این گوشی قرار است با قیمت حدود 390 یورو وارد بازارهای جهانی گردد. صفحه نمایش به کار رفته دراین گوشی از نوع سوپر امولد بوده و دارای رزولوشن 1080 در 2400 است که کیفیت نمایش خوبی را ارائه می کند. نمایشگر توسط کورنینگ گوریلا گلس 5 محافظت می شود و دارای نرخ نوسازی 90 هرتز است. وزن گوشی 186 گرم می باشد و بخش جلویی از شیشه، فریم دستگاه از جنس پلاستیک و قسمت پشتی نیز از پلاستیک ساخته شده است.

این محصول نیز همانند دیگر محصولات 2022 شرکت سامسونگ از سیستم عامل اندروید 12 به همراه رابط کاربری اختصاصی One UI 4.1 بهره می برد که عملکرد خوبی را به خریداران این محصول ارائه می کند. تراشه مرکزی بکار رفته 8 هسته ای بوده که قابلیت اجرای چندین برنامه بصورت همزمان  و بدون لگ را داراست. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سه دوربین 8 مگاپیکسلی، 5 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تصاویر با کیفیتی را ثبت می کنند. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی ارائه شده در این مدل دارای قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080 می باشد که نسبت به قیمت گوشی، از کیفیت خوبی برخوردار است.

کلام آخر

شرکت سامسونگ از زمان ورود خود به بازار گوشی های هوشمند همیشه درصد قابل توجهی از فروش بازار را به خود اختصاص داده است. این شرکت در سال 2022 با ارائه گوشی های جدید و با کیفیتی که 3 مورد آن در بالا معرفی شد، درصدد است تا در سال جدید میلادی رکوردشکنی دیگری در بخش فروش محصولاتش ثبت کند. نکته حائز اهمیت دیگر اینکه تقریبا تمامی گوشی های معرفی شده در سال 2022 توسط این غول کره ای از فناوری ارتباطی 5G بهره می برند. برای اطلاع از قیمت انواع گوشی سامسونگ می توانید به فروشگاه همه­چی آنلاین مراجعه کنید.

قاسم ممتاز | 16/04/2022
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.