نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 26 آبان 1401
ساعت 16:03

بهترین بازی‌های کنسول و موبایل در 2022

5 از 5

در طی سال‌های اخیر شاهد پیشرفت دنیای گیمینگ و بازی‌های ویدئویی بوده‌ایم که در بسترهای مختلف مانند کنسول‌های بازی، کامپیوتر و موبایل توجه بسیاری از گیمرها و کاربران را به این حوزه جلب کرده است. بازی‌های ویدئویی به رقم موضوعات جذاب، گرافیک و جنبه سرگرمی که برای افراد به دنبال دارند، بزرگترین بازارهای دنیا را به خود اختصاص داده‌اند؛ همین موضوع موجب رقابت هرچه بیشتر کمپانی‌های بازی برای ارائه محصولات جذاب‌تر شده است.

در این مطلب با روی کار آمدن نسل نهم بازی‌های ویدئویی به معرفی چند بازی پرطرفدار برای کنسول و موبایل می‌پردازیم.

آشنایی با بازی‌های پرطرفدار کنسول

Destiny 2

Destiny 2 یکی از بازی‌های شوتر موفق ارائه شده در پلتفرم استیم می‌باشد. روند بازی Destiny 2 به صورت اول شخص و در دنیاییOpen World  و علمی-تخیلی اتفاق می‌افتد. داستان بازی متعلق به آینده‌ای دور است که موجودات بیگانه به منظومه شمسی حمله کرده و بقای بشریت به خطر افتاده است. این بازی شخصیت‌های زیادی دارد که موجب هیجان انگیزتر شدن بازی و جذابیت هرچه بیشتر آن می‌شود که می‌تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

توسعه دهندگان این بازی مکررا آپدیت‌های جدیدی برای بهبود بازی اضافه می‌کنند و روز به روز آن را بیش از پیش گسترش میدهند و چالش‌ها و مراحل جدید و مختلفی را برای بازیکنان ایجاد می‌کنند.

با خرید گیفت کارت ریزر گلد می‌توانید اکانت خود را شارژ کرده و این بازی، آپدیت‌ها و سایر سرویس‌ها و امکانات مورد علاقه خود را خریداری و دریافت کنید.

Iranicart 1

War Thunder

بازی War Thunder یک بازی آنلاین چند نفره گسترده (MMO) نظامی است و در سال ۲۰۱۳ عرضه شد و از ویژگی کراس پلی نیز بهره می‌برد. این بازی یک اثر نقش افرینی نظامی می‌باشد که کنترل ارتش و سربازان کشورهای حاضر در جنگ جهانی دوم مانند ایالات متحده، آلمان، بریتانیا، اتحاد جماهیر شوروی و ژاپن را به شما می‌سپارد. در این بازی شما می‌توانید انواع هلی‌کوپترها، جت‌ها، تانک‌ها و دیگر تجهیزات جنگی را به کار گرفته و وارد نبرد شوید. در این بازی شما می‌توانید در جنگ‌های بزرگ هوایی، دریایی و زمینی شرکت کنید و به مبارزه با هزاران بازیکن دیگر بپردازید.

Paladins

در سبک هیرو شوتر پس از بازی Overwatch که یکی از بهترین بازی‌های این سبک است، بازی Paladins را می‌توان از موفق‌ترین بازی‌های این سبک معرفی کرد که به واسطه ویژگی‌ها و جذابیت‌های گرافیکی، امکانات بازی، موضوع جذاب و همچنین رایگان بودن آن طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 در Paladins شما می‌توانید یک کاراکتر قهرمان با سلاح‌ها و توانایی‌های خاص خود را انتخاب کرده و با آن به مبارزه با سایر بازیکنان بپردازید. کاراکترهای این بازی به 4 دسته Flanker ،Damager ،Guardian ،Supporter  تقسیم می‌شوند. در ابتدای بازی، شما تنها مجاز به انتخاب ۶ کاراکتر از این بازی می‌باشید اما با گذشت زمان و بازی کردن و به دست آوردن پول داخل بازی در طی اتمام هر مچ قادر خواهید بود کاراکترهای جدیدی را باز کرده و بازی با آن‌ها را تجربه کنید. بازی Paladins برای کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز منتشر شده است و به یکی از بهترین عناوین رایگان در سبک خود مبدل گشته است که با هر آپدیت بهتر و بهتر شده است.

با خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید این بازی را به کنسول خود اضافه کرده و از تجربه آن لذت ببرید.

با بازی‌های پرطرفدار موبایل آشنا شوید

Iranicart 2

کال اف دیوتی

بازی کال اف دیوتی را می‌توان به عنوان یکی از بهترین بازی های اول شخص منتشر شده برای موبایل، پی‌سی و کنسول معرفی کرد. کال اف دیوتی از جنبه های مختلف سبک، گرافیک بازی، امکانات و ویژگی ها و همچنین پشتیبانی از گوشی های پایین رده تا بالا رده، به یک بازی فوق العاده برای گیمرهای موبایل مبدل شده است.

تمام نسخه‌های موبایل، پی‌سی و کنسولی کال اف دیوتی از حالت‌های مختلف مانند دامینیشن، تیم‌دث‌مچ و بتل رویال پشتیبانی می‌کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی، حضور نقشه‌های محبوب و بزرگ این مجموعه در نسخه موبایل است که حتی در ابتدا تعداد نقشه‌های آن از نسخه‌ی کنسولی کال اف بیشتر بود. همچنین، تنوع تجهیزات و سلاح‌های کال اف دیوتی نیز به گونه‌ای است که هیچوقت از بازی آن خسته نشده و می‌توانید لحظات هیجان‌انگیزی را در بازی آنلاین آن با دوستان خود تجربه کنید.

پابجی

پابجی  یکی از پرآوازه‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های موبایل است. ظهور بازی پابجی در استیم موجب شد موج جدیدی از سبک جدیدی به نام بتل رویال روانه بازار شده و توجه هزاران گیمر را به خود جلب کند.

شروع بازی با ورود همزمان 100 بازیکن به یک جزیره بزرگ اتفاق می‌افتد؛ در ابتدا بازیکنان هیچ وسیله‌ای به همراه نداشته و باید برای پیدا کردن لباس و تجهیزات جنگی تلاش کنند. در خانه‌ها و مکان‌های مختلف جزیره تجهیزات و ابزارها و اتچمنت‌های متنوعی پنهان شده است که هر بازیکن با پیدا کردن آن‌ها می‌تواند از رقیبان خود پیشی گرفته و موفق به شکست آن‌ها شود. همچنین امکان کنترل و راندن خودرو و موتور برای جابه جایی بازیکنان فراهم شده است که جذابیت بازی را افزایش می‌دهد.

Iranicart 3

بازی Free Fire

فری فایر یکی از بازی‌های محبوب و پرطرفدار در سبک بتل رویال می‌باشد. این بازی نیز همانند پابجی و کال اف دیوتی یک فضای رقابتی و استراتژیک را برای گیمرهای خود فراهم کرده است؛ تنها تفاوت فری فایر با بازی‌های مشابه مقیاس کوچکتر و رقابت جنگی بالاتر بازیکنان است که موجب هیجان‌انگیزتر شدن بازی شده است.

در بازی فری فایر 50 بازیکن وارد یک جزیره خواهند شد که مانند سایر بازی‌های بتل رویال کلاسیک باید لباس، سلاح و مهمات موردنیاز خود را برای مقابله با سایر رقبا پیدا کرده و در نهایت برای زنده‌ماندن تلاش کنند. در هر بازی، به مدت 10 دقیقه، بین 50 بازیکن تنها یک نفر زنده مانده و برنده بازی خواهد شد؛ البته در حالت اسکوآد بازی می‌توانید به همراه سه دوست خود برای پیروزی تلاش کنید.

خرید انواع گیفت کارت های بازی

در تمام بازی‌ها برخورداری از تجهیزات از رموز موفقیت بازیکنان است. یکی از بهترین سرویس‌هایی که کمپانی‌های بازی‌های ویدئویی برای رفاه گیمهای خود ارائه داده‌اند، گیفت کارت‌های بازی می‌باشد که به واسطه آن‌ها می‌توان انواع پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بازی‌ها را انجام داده و تجربه بهتری داشته باشند. ایرانیکارت ارائه دهنده انواع گیفت کارت از معتبرترین کمپانی‌های دنیا می‌باشد. شما می‌توانید انواع گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت استیم، گیفت کارت ریزرگلد، ایکس باکس و غیره را با مراجعه به وبسایت ایرانیکارت خریداری کنید.

قاسم ممتاز | 17/11/2022
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.