نویسنده: قاسم ممتاز شنبه، 04 آذر 1402
ساعت 17:37

شارژ یوسی، بی سی و آفرهای بازی پابجی با تحویل فوری

0 از 5

پابجی موبایل یک بازی در سبک بقا است که طرفداران خاص خود را دارد. در این بازی، مانند بسیاری از بازی‌های دیگر، یک واحد پولی به اسم یوسی (UC) وجود دارد. بازیکنان می‌توانند یوسی را به صورت آنلاین خریداری و برای خرید لباس‌ها، تزئینات و آیتم‌های ویژه در بازی از آن استفاده کنندپابجی موبایل یک بازی در سبک بقا است که طرفداران خاص خود را دارد. در این بازی، مانند بسیاری از بازی‌های دیگر، یک واحد پولی به اسم یوسی (UC) وجود دارد. بازیکنان می‌توانند یوسی را به صورت آنلاین خریداری و برای خرید لباس‌ها، تزئینات و آیتم‌های ویژه در بازی از آن استفاده کنند.

 این واحد پولی به بازیکنان امکان می‌دهد تا شخصیت خود را به صورت منحصربه‌فرد و استثنایی تزئین کنند. اگر می‌خواهید با این واحد پولی بازی بیشتر آشنا شوید و بدانید که یوسی پابجی چیست، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چگونه در پابجی موبایل یوسی بدست بیاوریم؟

خیلی‌ها فکر می‌کنند که تنها راه بدست آوردن یوسی پابجی، خریدن آن است. اما باید بگوییم که اینظور نیست و راه‌های دیگری هم برای دریافت یوسی وجود دارند. هرچند سریع‌ترین و به‌صرفه‌ترین راه برای دریافت یوسی خرید آن است اما بازیکنان راه‌های دیگری را هم برای این کار امتحان می‌کنند. این راه‌ها عبارتند از:

  • الیت پس: با انجام چالش‌های الیت پس و بالارفتن رتبه آن، می‌توانید یوسی بدست بیاورید. البته این را هم درنظر داشته باشید که برای دریافت یوسی از طریق الیت پس باید حتما آن را خریداری کنید و نمی‌توانید با الیت پس رایگان، انتظار دریافت یوسی داشته باشید
  • انجام چالش‌های داخل بازی: هر از چندگاهی در بازی پابجی، رویدادهایی برگزار می‌شوند که شما می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. این رویدادها رایگان هستند و با چالش‌هایی که دارند، امکان دریافت یوسی را به بازیکنان ارائه می‌دهند. شما با انجام چالش‌ها و فعالیت‌های این رویدادها می‌توانید جوایزی را دریافت کنید که گاهی اوقات یوسی هم شامل آن‌ها می‌شود
  • دریافت یوسی از دوستان: یکی از قابلیت‌های جالب پابجی موبایل، هدیه دادن یوسی به دوستان است. شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید به دوستانتان یوسی هدیه دهید یا از آن‌ها یوسی هدیه بگیرید

تفاوت بین یوسی و بی سی

پابجی لایت (PUBG Lite) یک نسخه رایگان و سبک‌تر از بازی پابجی موبایل است که برای دستگاه‌های اندروید و iOS با سخت‌افزار ضعیف‌تر طراحی شده است. این بازی در سال 2018 توسط شرکت تنسنت گیمز منتشر شد و از همان ابتدا با استقبال خوبی از سوی بازیکنان مواجه شد.

2خرید بی سی پابجی موبایل با ایدی و اطلاعات اکانت

همانطور که می‌دانید دو نسخه از بازی پابجی روی گوشی‌های موبایل موجود است. اولین نسخه، نسخه اصلی بازی و مخصوص گوشی‌های قدرتمندتر است که واحد پولی آن یوسی می‌باشد. نسخه دوم، نسخه لایت (PUBG Moblie Lite) است و واحد پولی آن بی سی است.

تاثیر یوسی پابجی روی تجربه گیمر

بدون شک، یوسی پابجی تاثیر زیادی بر تجربه بازیکنان در پابجی موبایل دارد. یوسی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به‌طور سریع و آسان لباس‌ها، کلاه‌ها، کفش‌ها و سایر آیتم‌ها را خریداری و شخصیت خود را به طور کامل شخصی‌سازی کنند. بازیکنان با استفاده از یوسی پابجی می‌توانند سبک خود را به نمایش بگذارند و در زمین بازی پابجی، یک ظاهر منحصربه‌فرد داشته باشند.

آیتم‌هایی که می‌توانید با یوسی تهیه کنید

با استفاده از یوسی پابجی، شما می‌توانید ظاهری منحصربه‌فرد در این بازی داشته باشید. لباس‌ها، کلاه‌ها و حتی شخصیت‌ها از مواردی هستند که شما می‌توانید با استفاده از یوسی آن‌ها را تهیه کنید. در ادامه، با این آیتم‌های جذاب آشنا می‌شویم.

لباس و اکسسوری

پابجی موبایل هم مانند تمامی بازی‌های آنلاین، لباس‌ها و اکسسوری‌های مختلفی را به بازیکنان ارائه می‌دهد. از بلوزهای حلقه‌ای و تی‌شرت گرفته تا کت‌های بلند و شیک، همه از لباس‌های خاص این بازی هستند. هر بازیکنی با هر سلیقه‌ای که دارد، می‌تواند لباس موردعلاقه خود را انتخاب و تهیه کند. خرید این لباس‌ها با استفاده از یوسی پابجی امکان‌پذیر است.

اسکین (پوسته) اسلحه

با استفاده از یوسی پابجی می‌توانید اسکین یا همان پوسته اسلحه‌های خود را عوض کنید. مهم نیست که علاقه به طرح‌های رنگی و ساده یا طرح‌های خشن و پیچیده دارید؛ پابجی برای همه سلایق اسکین‌هایی طراحی کرده است که بتوانید از آن‌ها برای اسلحه خود استفاده کنید.

برای خرید اسکین در بازی پابجی موبایل کافی است که به بخش فروشگاه بازی (Shop) بروید و روی قسمت اسلحه (Gun) کلیک کنید. پس از اینکه وارد قسمت اسلحه شوید، می‌توانید مشاهده کنید که صدها پوسته زیبا برای شما وجود دارند تا طبق سلیقه خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

ارتقا الیت پس بازی

بیشترین استفاده‌ای که از یوسی پابجی می‌شود، ارتقا الیت پس بازی است. گیمرهای حرفه‌ای پابجی، بیشتر وقت خود را صرف به اتمام رساندن الیت پس پابجی موبایل می‌کنند. دلیل این کار، پرسود بودن الیت پس است. درواقع می‌توان گفت که بهترین روش به دست آوردن جوایز در بازی پابجی موبایل، استفاده از الیت پس است که از طریق انجام ماموریت‌های مختلف به دست می‌آید.

شما با استفاده از یوسی پابجی می‌توانید قفل Elite Pass یا Elite Pass Plus بازی را باز و از جوایز ویژه آن استفاده کنید. بنابراین اگر به دنبال دریافت جوایز مختلف و جذابی هستید که هر سیزن (فصل) از بازی تغییر می‌کنند، می‌توانید از یوسی خود برای خرید الیت پس استفاده کنید.

تغییر ظاهر وسایل نقلیه

وسایل نقلیه هم مثل اسلحه‌ها در بازی پابجی موبایل قابلیت شخصی سازی دارند. به این صورت که شما با سوار شدن در یکی از وسایل نقلیه موجود در نقشه بازی می‌توانید اسکین خود را روی آن تنظیم کنید. همچنین تنوع این اسکین‌ها به‌قدری بالا است که هوش از سر شما می‌برد.

برای خرید این اسکین‌ها ابتدا وارد فروشگاه بازی شوید. سپس به قسمت وسایل نقلیه (Vehicles) مراجعه و اسکین‌های موجود در فروشگاه را تماشا کنید. شما با انتخاب اسکین موردنظر و انتخاب گزینه خرید، می‌توانید با استفاده از یوسی پابجی، ظاهر جدیدی به وسایل نقلیه خود بدهید.

چگونه یوسی پابجی را تهیه کنیم؟

بازیکنان می‌توانند به چندین روش یوسی پابجی را تهیه کنند. این روش‌ها شامل خرید درون برنامه‌ای، گیفت کارت و پکیج‌های پیشنهادی بازی می‌شوند. این روش‌ها به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا راه خرید موردعلاقه خود را انتخاب کرده و به‌راحتی یوسی تهیه کنند.

متاسفانه به‌دلیل تحریم‌های شرکت سازنده بازی پابجی، امکان خرید یوسی به‌طور مستقیم از داخل ایران وجود ندارد. اما نگران نباشید چون فروشگاه‌های آنلاینی در ایران هستند که کار خرید یوسی پابجی را برای شما آسان کرده‌اند. شما با مراجعه به سایت خرید یوسی آی گیم و پرداخت پول، می‌توانید برای بازی خود یوسی تهیه کنید.

آیا با خرید یوسی پابجی، شانس برد بازیکن بیشتر می‌شود؟

نمی‌توان به‌طور دقیق گفت که آیا خرید یوسی پابجی، تاثیری در نتیجه بازی‌ها می‌گذارد یا خیر. این موضوع نسبت به هر بازیکن متفاوت است. برخی افراد، به دلیل اینکه ویژگی‌های ظاهری را به گیم‌پلی ترجیح می‌دهند، وجود اسکین در بازی تاثیر زیادی روی برنده شدن آن‌ها می‌گذارد. اما برخی افراد هستند که اهمیتی به اسکین‌ها نمی‌دهند و ممکن است با اسکین پیش‌فرض بازی نیز موفق به بردن بازی شوند.

امکان شخصی سازی کاراکترهای پابجی موبایل با خرید یوسیامکان شخصی سازی کاراکترهای پابجی موبایل با خرید یوسی

شما با استفاده از یوسی پابجی می‌توانید کاراکتر خود را شخصی‌سازی کنید و ظاهری متفاوت نسبت به بقیه داشته باشید. در بازی‌های موبایلی و کامپیوتری، پول درون بازی باعث افزایش قدرت شما می شود.

خرید یوسی و بی سی پابجی قانونی و فوری در آی گیم

به‌طور کلی، یوسی پابجی برای بسیاری از گیمرها از اهمیت بالایی برخوردار است. افرادی که علاقه به تغییر ظاهر بازی خود هستند، به سراغ خرید یوسی می‌روند. سایت آی گیم معتبرترین سایت خرید درون بازی و خرید UC ارزان، با تحویل آنی و تضمین قیمت، به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید یوسی و آفرهای بازی‌های موبایلی تبدیل شده است. سایت آی گیم دارای اینماد و درگاه پرداخت قانونی است. این بدان معناست که این سایت توسط سازمان مربوطه تایید شده است و فعالیت آن کاملاً قانونی و ایمن است.

توجه: این متن در قالب ریپورتاژ  آگهی درج شده و بازی مگ در ارتباط با محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.