نویسنده: قاسم ممتاز چهارشنبه، 20 دی 1402
ساعت 17:55

خرید مطمئن و ارزان سی پی کالاف دیوتی با سرعت بالا

0 از 5

کالاف دیوتی از اکتبر 2003 که برای مایکروسافت ویندوز معرفی شد تا کنون توسعه قابل توجه و چشمگیری یافته است. این بازی در زمان انتشار درمورد جنگ جهانی دوم بود و مورد توجه گیمرهای جهانی با علاقمندی بازی های ژانر اکشن و مهیج قرار گرفت. نسخه های بعدی این بازی در سال های بعد دارای یک سیستم رتبه بندی بود که بازیکنان می توانستند در آن مهمات اضافی از قبیل اسلحه های دوربرد، نارنجک و حملات توپ خانه ای را به دست بیاورند.

این بازی در سال های بعد به کنسول های بازی توسعه یافت و با روایت داستان جدیدی بر مبنای جبهه شرقی، غربی و شمال آفریقا توانست به صورت آنلاین 32 نفر بازیکن را پشتیبانی کرده و هیجان بازی را بالا ببرد.

راه یابی کالاف دیوتی به موبایل

در اکتبر 2019 کالاف دیوتی گام های خود را فراتر نهاد و به موبایل های کاربران نفوذ پیدا کرد. این نسخه از کالاف دیوتی توسط کمپانی مشهور اکتیویژن ارائه شد و مورد استقبال زیاد بازیکنان جهانی قرار گرفت. این بازی در ماه اول انتشار حدود 35 میلیون بار توسط گیمرها دانلود شد و رکورد خیره کننده ای کسب کرد. این بازی چندین جایزه بهترین بازی موبایل را از آن خود کرد و تا سال اول انتشار 270 میلیون کاربر جهانی به آن پیوستند. از جمله ویژگی های بازی کالاف دیوتی موبایل که مورد استقبال گیمرهای جهانی قرار گرفت گرافیک بالا و جلوه های منحصر به فرد صوتی و تصویری این بازی بود که هر چه بیشتر کاربران را در بازی غرق می کرد. همچنین امکان شخصی سازی شخصیت های بازی و توانمند سازی آنان از جمله دیگر ویژگی های جذاب این بازی آنلاین موبایلی به شمار می رفت. در واقع بازیکنان می توانستند با خرید برخی تجهیزات و مهمات اضافی مانند اسلحه های ویژه و دقیق، اسکین ها و تجهیزات نظامی متنوع خود را برای مبارزه با دیگر بازیکنان توانمند و بیش از پیش آماده سازند.

سی پی کالاف دیوتی چیست؟

برای خرید مهمات و تجهیزات و اسلحه های اضافی باید یک ارز درون برنامه ای به نام سی پی را خریداری کنید. خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به شما امکان می دهد تا اسلحه های دقیق تر و قوی تر، اسکین های جذاب، تجهیزات و مهمات نظامی متنوع را خریداری کنید و قدرت خود را درون بازی افزایش دهید و شانس پیروزی خود را افزایش دهید. بدون خرید سی پی کالاف امکان تهیه این اسلحه ها و سایر تجهیزات وجود ندارد.

سی پی کالاف دیوتی از کجا بخریم؟

برای خرید سی پی کالاف دیوتی به دلیل وجود تحریم ها و عدم دسترسی به سایت اصلی، باید از طریق سایت های ایرانی معتبر و مطمئن اقدام کنید. فروشگاه اینترنتی گروت جم بیش از 10 سال در زمینه خدمات انواع بازی های پر طرفدار فعال است و می توانید با خیالی راحت خرید سی پی کالاف را انجام دهید. در گروت جم امکان خرید جم فری فایر نیز فراهم است. علاوه بر آن این وب سایت زمینه خرید جم کلش رویال و سایر خدمات بازی ها را برایتان مقدور ساخته است. با گروت جم آسوده خاطر بازی کنید و همواره به روز بمانید.

توجه: این متن در قالب ریپورتاژ  آگهی درج شده و بازی مگ در ارتباط با محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.