نویسنده: بازی مگ شنبه، 26 اسفند 1402
ساعت 16:21

خرید انسی پابجی نیواستیت با آیدی و در عرض 5 دقیقه فقط در اوریکس

0 از 5

بازی پابجی نیو استیت، دنباله‏ای بر بازی محبوب پابجی موبایل است با این تفاوت که با گرافیک ارتقاء یافته و گیم‏پلی بهتر با ویژگی‏های جدید، تجربه‏ای نوین از سبک بتل رویال را به بازیکنان ارائه می‏دهد. گرافیک این بازی از نظر جزئیات، نورپردازی و جلوه‏های بصری به حد چشمگیری بهبود یافته و طراحی محیط‏ها و شخصیت‏ها نیز واقع گرایانه‏تر شده است. اما برای افزایش سرعت بازی و برداشتن همه محدودیت‏های موجود در بازی نیاز به خرید NC PUBG New State دارید. پیشنهاد می‏کنم خرید انسی را با قیمت ارزان و ارسال فوری (کمتر از 5 دقیقه) از فروشگاه معتبر و قانونی ORIXGAME تهیه نمایید تا از سالم ماندن اکانت خود اطمینان خاطر داشته باشید. در ادامه با من همراه باشید.

  • کاربردهای خرید انسی پابجی نیواستیت
  • روش خرید انسی نیواستیت از فروشگاه اوریکس گیم
  • خرید رویال پس نیواستیت و مزایای آن
  • فروشگاه معتبر برای خرید محصولات گیمینگ و دیجیتالی

کاربردهای خرید انسی پابجی نیواستیت

NC همان پرداخت درون برنامه‏ای بازی پابجی نیواستیت است که می‏توانید از آن برای خرید آیتم‏های مختلف مانند لباس، اسلحه، اسکین و ... استفاده کنید. خرید انسی به شما این امکان را می‏دهد که آیتم‏های مورد نظر خود را سریعتر و راحت تر به دست آورید. همچنین می‏توانید برای افزایش سرعت ارتقا سلاح‏ها و تجهیزات نظامی و یا دریافت آیتم‏های منحصر به فرد و همچنین بهره‏مندی از جوایز ویژه و تخفیف‏ها بهره‏مند شوید. برای خرید انسی پابجی نیو استیت و در کنار آن برای خرید یوسی پابجی موبایل و همچنین کاربران بازی گنشن ایمپکت نیز می‏توانید برای خرید کریستال گنشن به فروشگاه اوریکس گیم مراجعه و بعد از ثبت سفارش خود آن را با تضمین کمترین قیمت نسبت به دیگر فروشگاه‏ها و خیلی سریع (کمتر از 5 دقیقه) در اکانت خود تحویل بگیرید.

8338f68a 824f 4cd5 9acf bdd146259280

روش خرید انسی نیواستیت از فروشگاه اوریکس گیم

با خرید انسی پابجی نیواستیت می‏توانید از بازی لذت بیشتری برده و همچنین به پیشرفت در بازی سرعت بخشید. خرید انسی در فروشگاه اوریکس گیم به دو روش انجام می‏شود.

1- خرید انسی از طریق ورود به اکانت: که شما با در اختیار گذاشتن اطلاعات اکانت خود که بر روی (توییتر، فیس‌بوک و یا گوگل) سیو است اجازه ورود به اکانت را می‌دهید.

2- خرید انسی از طریق آیدی: که شما با وارد کردن آیدی اکانت خود در کادر مربوطه سفارش خود را ثبت و در زمان کمتر از 5 دقیقه آن را در اکانت خود دریافت می‏کنید.

هر دو روش کاملا قانونی و در یک محیط امن انجام می‏شود. از طرفی شما می‏توانید با دنبال کردن شبکه‏های اجتماعی مربوط به فروشگاه اوریکس‏ گیم از کدهای تخفیف جذاب، یوسی رایگان، قرعه کشی‏های هفتگی و .... که ظرفیت محدودی دارند بهره‏مند شوید.

4855198d cdeb 4cd5 a623 6438cdf89799

خرید رویال پس نیواستیت و مزایای آن

رویال پس پابجی نیو استیت در واقع یک بلیط ویژه برای دستیابی به جوایز فوق‏العاده در طول فصل بازی است که به شما این امکان را می‏دهد تا با انجام ماموریت‏ها و چالش‏های مختلف به جوایز ارزشمندی دسترسی پیدا کنید. برای شرکت در این ماموریت‏ها خرید انسی پابجی نیواستیت را با ارسال فوری فقط از فروشگاه اوریکس گیم تهیه نمایید.

فروشگاه معتبر برای خرید محصولات گیمینگ و دیجیتالی

اوریکس ‏گیم همواره در تلاش است تا با کیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. فروشگاه اوریکس‏ گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی معتبرترین سایت برای خرید تمامی محصولات متنوع گیمینگ و دیجیتالی می‏باشد. ما مفتخریم با ایجاد محیطی امن، داشتن بسته‏‏های اقتصادی متنوع و همچنین برخورداری از یک تیم پشتیبانی قوی و کاربلد این اطمینان را در شما ایجاد کنیم تا بدون هیچ گونه نگرانی از بن شدن اکانت خود، به راحتی خریدهای خود را ثبت کرده و از بازی کردن لذت ببرید.

توجه: این متن در قالب ریپورتاژ  آگهی درج شده و بازی مگ در ارتباط با محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.