نویسنده: Mr.Mazinani سه شنبه، 05 آبان 1394
ساعت 17:29

خصوصیات شخصیتی یک گیمر از نظر Gordon Hayward ملی پوش تیم ملی بسکتبال آمریکا

3.4 از 5

به نظر شما یک گیمر چه خصوصیات شخصیتی دارد ؟

این دقیقا سوالی بود که یکی از حضار از مجری رادیو ای شبکه ESPN یعنی آقای Colin Cowherd پرسید. و او نیز به راحتی گیمر ها را افرادی قلمداد کرد که همیشه با خانواده خود زندگی می کنند ، که از آشپزی چیزی سر در نمی آورند و عاشق فیلم های جنگ ستارگان هستند و خوب اینکه ...... هیچ رقبتی به ایجاد روابط احساسی جدی ندارند !؟!

اما آقای Colin Cowherd که حتی در مورد این اظهار نظر فکر نکرده بود نمیدانست ممکن است Gordon Hayward بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال آمریکا و فروارد حال حاضر تیم Utah Jazz این سخنان برایش زیبا نباشد و از اینرو در مصاحبه ای جواب این مجری رادیویی را بدهد.Gordon Hayward بازیکن 25 ساله بلند قامت ( 2.03 متر ) تا به امروز تجربه بازی در 5 فصل NBA را دارد که در فصل قبل توانست به صورت میانگین 20 امتیاز برای تیمش کسب کند .

P1

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

این عکس العمل Gordon Hayward باعث شد تا ما بسراغ او برویم و در مورد دلیل این اظهار نظر از او سوال کنیم و بپرسیم که چرا او خود را یک گیمر میداند و اینکه بازی کردن تا چه حد برای او اهمیت داد و در نهایت اینکه آیا این بازی کردن در حرفه ی اصلی او یعنی بسکتبال تاثیری داشته است ؟

پس ما را در مصاحبه با Pick 9 مراسم درافت سال 2010 همراهی کنید . ( پاسخ های هاوارد در متن با رنگ آبی مشخص شده اند. برای دوستانه تر بودن متن به زبان محاوره ای نوشته شده است )

 برای مطالعه ی اظهار نظر Colin Cowherd کلیک کنید

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

 به غیر از عشق اولت بستکبال من شنیدم که خیلی به بازی های کامپیوتری علاقه داری . چطور شد تا این حد علاقه مند شدی ؟

 اولین چیزی که به طور کلی در بازی ها برای من مهم بود و از سنین پایین تونستم اون رو درک کنم حس رقابت در بازی ها بود. اینکه همیشه در برابر دشمنای قوی تر از خودم قرار می گرفتم و باید تلاش می کردم تا اونها رو شکست بدم. همین ویژگی رو در واقعیت در شخصیت خودم دارم. هر بار که پا در زمین بستکتبال میزارم ممکنه که در برابر بازیکنای قوی تر از خودم قرار بگیرم و خب برای پیروزی مجبورم اونها رو شکست بدم . این روحیه ی جنگندگیم رو کاملا مدیون بازی های کامپیوتری هستم . 

 خب از روحیه جنگندگی و حس رقابت برامون گفتی. اولین بار کدوم بازی بود که تونست این حس رو در تو به وجود بیاره؟

اولا باید بگم که این حسی نیس که یک شبه در من به وجود اومده باشه. اولین بار با بازی Halo بود که پی به اهمیت جنگنده بودن بردم. این که تیم های حرفه ای چقدر زمان و انرژی صرف می کنن تا در این بازی بهترین باشن. من چند بار خودم در مسابقات این بازی شرکت کردم و به چشم خودم دیدم که ارتباط تیمی چقدر برای پیروز شدن مهمه. از اونجا بود که رفته رفته به گیمر شدن علاقه مند تر شدم و حتی تونستم بازی هایی از قبیل StarCraft and League of Legends بازی کنم. برای همین به آقای Colin Cowherd هر جا که هست میخام اینو بگم که حرف های خیلی مضحک و خنده داری درباره گیمر ها زدی. یک گیمر واقعی بودن کار آسونی نیست. تعهد و از جون گذشتگی میخاد . این یادت باشه !

P2

 خب از این مسایل بگذریم چه نوع بازی هایی رو دوست داری؟

 به شخصه خودم بیشتر علاقه مند بازی های ورزشی هستم. بازی های ورزشی انلاین رو هم که شبیه ساز واقعیت هستن بعضی وقتا بازی میکنم .

 چه بازی هایی بیشتر از بقیه انجام میدی و خیلی دوس داریم دلیلت رو هم بدونیم

 این روزا بیشتر League of legends بازی می کنم چون دقیقا مثل بسکتبال از تیم های 5 نفره تشکیل شده که هر نفر باید با فرد رو به روی خودش مبارزه کنه.این پویایی رو در بازی ها دوست دارم .

ویژگی های گیمر بودن

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

عکس العمل تو وقتی حرف های کالین رو شنیدی چی بود؟ چرا لازم دونستی که یک سری مسایل رو بهش گوش زد کنی؟

به نظرم اونا فقط یه مشت حرف مفت بودن و من تنها میخاستم که اون واقعیت رو بدونه.

 به نظر خود من بیشتر مخاطبین کالین افراد عامه هستن. به نظر تو حرف های کالین می تونه ذهنیت منفی رو نسبت به بازی ها و گیمر بودن در اذهان بیشتر عموم جامعه  ایجاد کنه ؟

به نظر من تا همین الانشم خودش به اشتباهش پی برده . اینکه پس از زدن اون حرفا عذه ی زیادی ازش انتقاد کردن خودش گواه بر این مساله است. این خیلی خوبه که مردم تونستن جایگاه واقعی بازی های کامپیوتری رو در زندگیشون پیدا کنن

به عنوان یک گیمر و بازیکن حرفه ای بسکتبال باقی هم تیمی های تو هم حس و حالی مثل خودت دارن یا بازی کردن تنها مربوط به زمانی میشه که در زمین هستید؟

بازی کردن قسمت مهمی از زندگی همه ما ها رو تشکیل میده. خیلی وقتا وقتی که در رختکن هستیم درباره بازی های کامپیوتری مختلف صحبت می کنیم. به راحتی می تونم بهتون بگم که هممون عاشق بازی کردن هستیم ولی یکی خیلی عاشقه مثل من و یکی دیگه تنها برای تفریح و گذران وقت این کار رو انجام میده

سایت هایی مثل Draft Kings و FanDuel به بازیکنان این قابلیت رو می دن تا تیم های واقعی خودشون رو داشته باشن و اونها رو مدیریت کنن. نظر تو در مورد این سبک بازی کردن چیه؟

خوب به نظرم با توجه به افزایش اهمیت ورزش در زندگی مردم حضور چنین سایت هایی می تونه خیلی مفید چه برای مردم و چه برای صنعت بازی سازی باشه

به نظر تو آیا روزی فرا میرسه که مردم ارزش بازی های کامپیوتری رو هم طراز با ورزش های واقعی بدونن ؟ برای رسیدن به این هدف چه باید کرد ؟

راستشو بخاین نمیدونم. من نمی تونم آینده رو ببینم ( باخنده ) و به شما بگم که چی پیش میاد. ولی در چند سال آینده احتمالا شاهد این مساله خواهیم بود.مخصوصا با اضافه شدن نسل های جوان تر به دنیای حرفه ای ورزش ها . چون اونها بیشتر علاقه مند بازی کردن هستن تا افراد مسن تر

تا حالا با دخترت بازی کردی؟

خیلی کوچیکه ولی بی صبرانه منتظر روزی هستم که بتونم باهاش بازی کنم *

----

 ازتون تشکر می کنیم به خاطر وقتی که گذاشتید و این مصاحبه رو خوندید

ولی حالا دوباره میخام ازتون سوال ابتدای متن رو بپرسم

به نظر شما یک گیمر چه خصوصیات شخصیتی داره؟

Mr.Mazinani | مقالات | 27/10/2015
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 397
    تشکر: 404
    تشکرشده: 281
    کنسول‌های بازی:

    1.یک گیمر باید تیز باشه
    یعنی بعد از 100 بار باختن تو یک مرحله یک راهی پیدا کنه برای دررفتن از اونجا ( البته تکلیف بعضی بازیها که کلا برای نابود کردن گیمر طراحی شدن مشخصه )
    2. تو بازی های تیمی گاهی وقتها ادم باید دست از کانگورو بازی برداره یعنی برگرده عقب کاور بده یا Heal کنه
    کلا تنها خور نباشه که ما هم مجبور نشیم تصادفی headshot کنیم :si:
    3.گوشه ای از شخصیت بعضی آدمها رو میشه از نحوه بازی کردن تو بازی های تیمی فهمید لازم نیست باهاشون بری مسافرت
    که بعد از 2600 کیلومتر طی طریق بفهمی چه موجودات دوست داشتنی هستن
    چقدر بده که دیابلو friendly fire نداره شایدم داره ما خبر نداریم.

    ‏مهمان و ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 36
    تشکر: 6
    تشکرشده: 17
    کنسول‌های بازی:

    احترام گزاشتن به تمامی افراد جامعه واجبه و خوب گیمر هام نیز بخش کوچکی از اون تشکیل میدن

    پس احترام بهشون واجبه:B:B

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: خرداد 1393
    نظرها: 71
    تشکر: 0
    تشکرشده: 41
    پروفایل psn: ebihyper
    رتبه لیدربرد psn: 44
    کنسول‌های بازی:

    گیمر بودن خوب هست اما در فرهنگ کشور ما سن کمی بالاتر میره همه میگن زشته این بازی او اینها مال بچه هاس

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.