پنج شنبه، 17 تیر 1400 - 17:31
نویسنده: سینا
آخرین دفعه که سازندگان یک بازی ویدئویی، ماجراجویی در شهری واقع در آسمان را وعده داده بودند، بازی Bioshock Infinite بود که برای من خروجی این پروژه کاملاً ناامیدکننده از آب در آمد و با وجود نمرات کاملی که در زمان عرضه از چپ و راست برای آن ردیف شده بود، بعد از نزدیک به یک دهه، بیشتر به واسطۀ عمل نکردن به وعده‌ها ...
پنج شنبه، 10 تیر 1400 - 18:33
نویسنده: سینا
«انریکو فِرمی» فیزیکدان برجستۀ ایتالیایی و برندۀ جایزه نوبل، در پاسخ به عدم مشاهدۀ موجودات فضایی در شرایطی که وجود حیات فرازمینی از احتمال بالایی برخوردار است، نظریه‌ای را مطرح کرد که به «پارادوکس فرمی» شهرت دارد. این نظریه از این قرار است که هر تمدنی در نهایت به نقطه‌ای می‌رسد که خودش را با دستان خودش نابود ...
نویسنده: سینا
بازیسازان نامدار ژاپنی، در کنار شهرت به جنسی از خلاقیت که کمتر در بین همکاران غربی آن‌ها می‌بینیم، معمولاً به عجیب بودن و روایت داستان‌هایی حتی عجیب‌تر از خودشان هم مشهور هستند! یکی از این از بازیسازان صاحب سبک ژاپنی، Tetsuya Nomura است که ابتدا کار خود را به عنوان هنرمند و طراح شخصیت در Square Soft آن زمان آ ...
جمعه، 14 خرداد 1400 - 15:08
نویسنده: کاوه اسکندری
به شخصه می‌توانم Graven را جزو معدود آثار این روز‌ها بدانم که به شدت منتظرشان بودم. نمایش‌های اولیه با آن گرافیک Low-Poly و عناصر سبک Immersive Sim همگی نوید یک تجربه منحصر ‌به ‌فرد و رؤیایی را می‌دادند. کدام گیمر را می‌توان یافت که علاقه وافری به یک فانتزی سیاه و غمگین با آزادی عمل بسیار در گیم‌پلی نداشته با ...
سری Devil May Cry بدون شک یکی از تاثیرگذارترین بازی‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی است. این بازی در کنار God of War همواره به عنوان پادشاهان سبک هک اند اسلش شناخته شده‌ و تاثیر آن‌ بر روی دیگر بازی‌های این ژانر انکارناپذیر است. از آنجایی که شرکت سازنده‌ی بازی یعنی کپکام، از فروش نسخه‌ی چهارم بازی (Devil May Cry 4 ...
 اولین تجربه و بررسی اجمالی Super Smash Bros. Ultimate Super Smash Bros. Ultimate بازی اوپن ورلد نیست، اکشن ادونچر غنی با ده‌ها کار برای انجام نیست، داستان خاصی نیز ندارد و به عنوان تیر خلاص حتی سینماتیک‌های باشکوهی نیز آن‌چنان برای نمایش در اختیار مخاطبان نمی‌گذارد. با تمامی این اوصاف، این بازی یکی از ...