نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 19 آذر 1397
ساعت 08:00

تریلر Avengers Endgame رکورد بازدید تریلر فیلم قبلی را شکست

3 از 5

با اعلام دیزنی و مارول، تریلر رونمایی Avengers: Endgame رکورد پر بازدیدترین تریلر تاریخ را از تریلر فیلم Infinity War گرفت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ همان‌طور که از قبل هم پیش‌بینی می‌شد، بازدیدها برای نمایش اولین تریلر از فیلم شدیدا مورانتظار Avengers 4 بسیار بالا بوده است. بر این اساس، مارول اخیرا به شکل رسمی اعلام کرده که تریلر اول و رونمایی از فیلم Avengers: Endgame با ثبت رکورد ۲۸۹ میلیون بازدید در طول ۲۴ ساعت، حالا لقب «پر بازدیدترین تریلر تاریخ» را در اختیار گرفته است.

نکته مهم درباره این رکوردشکنی، این است که تریلر فیلم Avengers: Endgame درواقع رکورد فیلم قبلی Avengers: Infinity War را در این رشته شکسته است؛ فیلمی که تریلر رونمایی آن در ۲۴ ساعت اول، ۲۳۰ میلیون بازدید ثبت کرده بود و تا قبل از نمایش تریلر فیلم جدید، این رکورد را در اختیار داشت. این آمار، برای دیزنی که مالک مارول محسوب می‌شود، در ادامه ثبت رکوردهای رویایی پس از بازدید ۲۲۴٫۶ میلیونی تریلر رونمایی از نسخه بازسازی انیمیشن Lion King هم محسوب می‌شود.

Avengers: Endgame دنباله مستقیم فیلم Avengers: Infinity War است که بزرگ‌ترین گردهمایی بسیاری از ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود. برای تریلر رونمایی فیلم چهارم انتقام‌جویان، طرفداران مدت طولانی را به صبر نشستند و در این رابطه، اعلام شده بود که نام رسمی و پر حرف و حدیث این فیلم هم در جریان همین تریلر فاش می‌شود. پیرامون نام Endgame برای این فیلم، پیش از این البته شایعاتی هم وجود داشت، که دقیقا به نام‌گذاری همین اسم اشاره می‌کرد.

تریلر The Avengers: Endgame البته سوالات زیادی هم باقی گذاشت، و از جمله آن‌ها به اینکه کاپیتان آمریکا چرا ریش‌هایش را تراشیده، بین داستان این فیلم و Infinity War چه مقدار فاصله زمانی هست، آیا اسکات لنگ / مرد مورچه‌ای از قلمرو کوانتومی خارج شده و اگر شده چطور این کار را انجام داده است. این‌ها همگی سوالاتی است که بعد از نمایش تریلر اخیر، مورد بحث‌های گسترده طرفداران MCU قرار گرفته و برای پاسخ، باید منتظر نمایش‌های بعدی یا احتمالا اکران فیلم باشیم.

درباره تاریخ اکران فیلم نیز همان‌طور که در تریلر تایید شد، مثل Infinity War دیزنی قصد دارد فیلم جدید را هم کمی زودتر از اعلام قبلی به روی پرده ببرد و به این ترتیب، طرفداران در روز ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۹۸) می‌توانند شاهد شروع اکران رسمی فیلم باشند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.