نویسنده: هادی سه شنبه، 12 فروردين 1399
ساعت 15:05

فیلم The Uncharted دوباره تاخیر خورد

1 از 5

فیلم The Uncharted که قرار است با هنرنمایی تام هالند (Tom Holland) و مارک والبرگ (Mark Wahlberg) به پرده سینماها بیاید، دوباره تاخیر خورده است. البته این تاخیر این بار به دلیل فرایند ساخت فیلم نیست و در عوض این بحران رو به گسترش کوید-19 است که باعث شده اکران فیلم برای بار دوم به تاخیر بیافتد.

تاریخ اکران فیلم The Uncharted که قرار بود 5 مارس 2021 باشد، به 8 اکتبر 2021 (16 مهر 1400) انتقال یافته و با تاخیری 7 ماهه روبرو شده است. مقامات محلی در کشورهای مختلف جهان، اجازه گردهمایی افراد را برای فعالیت‌های غیرضروری مانند ساختن فیلم نمی‌دهند. تا زمانی که این محدودیت‌ها پابرجا باشد، هیچ فیلم و یا سریالی قادر به از سرگیری تولید نیست.

فیلم The Uncharted سال‌هاست که در دست ساخت است و تا به حال هفت کارگردان متفاوت و چندین فیلمنامه‌نویس را به خود دیده است. البته تا به حال تام هالند برای بازی در نقش نیتن دریک جوان و والبرگ نیز برای بازی در نقش ویکتور سالیوان تائید شده‌اند. آنتونیو باندراس (Antonio Banderas)، نامزد جایزه اسکار نیز در کنار سوفیا علی (Sophia Ali) در این فیلم هنرنمایی خواهند کرد.

فیلم The Uncharted به کارگردانی روبن فلیشر (Ruben Fleischer) که فیلم‌هایی همچون Zombieland و Venom را در کارنامه دارد، ساخته خواهد شد. نویسندگی فیلم را نیز آرت مارکوم (Art Marcum) و مت هالووی (Matt Holloway) به عهده خواهند داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.