نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 19 خرداد 1397
ساعت 18:34

E3 2018: بتسدا در کنفرانس خود بیش از یک سورپرایز خواهد داشت

0 از 5

کنفرانس امسال E3 بتسدا طولانی و هیجان‌انگیزتر از همیشه خواهد بود

 تنها دو روز به کنفرانس E3 بتسدا باقی مانده (که از طریق توئیچ، یوتیوب و وب‌سایت رسمی بتسدا، دوشنبه ساعت 6 صبح پخش خواهد شد) و آقای Pete Hines، معاون‌ رئیس ارشد بخش بازاریابی و ارتباطات این کمپانی در این باره طی چند توییت صحبت کرد.

ایشان اخیراً اعلام کرده بود که این کنفرانس طولانی‌ترین کنفرانس E3 کمپانی خواهد بود، اما از فاش کردن جزئیات مدت زمان آن خودداری کرد.

هیچ‌وقت از قبل نمی‌گوییم. لذتش را از بین می‌برد.

در ادامه نیز به آتش هایپ بیشتر دامن زد و گفت:

شاید این را ندانید، اما خیلی از افرادی که در کمپانی‌های بازیسازی کار می‌کنند اصلاً اشتیاقی برای مراسم E3 ندارند. [این مراسم] خیلی زحمت و استرس دارد و انسان از پای درمی‌آورد. اماچیزی که امسال مشاهده می‌کنم این است که ما (بتسدا) خیلی درباره‌ی E3 هیجان‌زده هستیم. این موضوع کمی عجیب، لذت‌بخش و دلپذیر است.

ایشان همچنین خاطرنشان کرد که کنفرانسشان بیش از یک سورپرایز خواهد داشت. این سورپرایزها طبیعتاً باید جدای عناوین Rage 2 (که با همکاری استودیوی Avalanche ساخته می‌شود) و Fallout 76 (که هنوز اطلاعاتی خاصی درباره‌اش منتشر نشده) باشند.

احتمال دارد یکی از این سورپرایزها مربوط به محتوای اضافه برای عناوین Prey ،Dishonored و Wolfenstein II یا حتی نسخه‌ی جدید DOOM باشد. برخی هم به این گمانند که IP جدید این کمپانی به نام Starfield بالاخره رسماً رونمایی می‌شود. در هر صورت، کمتر از چهل و هشت ساعت دیگر این معما حل خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.