نویسنده: مهدی افتخاری شنبه، 19 خرداد 1397
ساعت 19:13

E3 2018: سازندگان عنوان Titanfall یک سورپرایز در کنفرانس امشب خواهند داشت

0 از 5

Respawn Entertainment می‌گوید امشب در کنفرانس EA یک سورپرایز برای ما خواهد داشت.

بالاخره بعد از ماه‌ها E3 2018 فرا رسید و اولین کنفرانس را امشب خواهیم دید. چیزی که بسیاری از طرفداران منتظر آن هستند، عنوان جدید شرکت Respawn Entertainment است. در سال 2017، آن‌ها اعلام کردند که به روی یک پروژه مربوط به Star Wars کار می‌کنند و وینس زمپلا، مدیر عامل شرکت Respawn، اخیرا پستی در توئیتر گذاشت که در آن نوشته بود در کنفرانس EA برای ما یک سورپرایز عالی خواهند داشت:

ما هنوز نمی‌خواهیم در مورد پروژه‌هایی که به روی آن‌ها کار می‌کنیم صحبت کنیم. اما یک چیز بسیار عالی در مورد یکی از سه پروژه خودمان را به شما نشان خواهیم داد.

زمانی که برای اولین بار شرکت EA اعلام کرد استدیو Respawn زیر دست آن‌ها کار می‌کند، بسیاری از بازیکنان ابراز نگرانی کردند. چرا که این اعلامیه مربوط به زمانی بود که Microtransaction در بازی‌های EA فراوان شده بود و باعث برانگیختن خشم بسیاری از بازیکنان شد. زمپلا برای آرام کردن طرفداران گفت:

ما هنوز هم Respawn هستیم و همان بازی‌هایی که قبلا درست می‌کردیم را درست خواهیم کرد، حتی شاید بهتر. هر کدام از طرفداران ما باید به ما اعتماد کنند و بدانند که تمامی تصمیمات ما به نفع آینده استدیو است.

حال بسیاری امیدوار هستند که این سورپرایز، بازی Star Wars باشد که برای مدت زیادی Respawn در مورد آن صحبت نکرده. البته هر چیزی ممکن است، ممکن است امشب شاهد معرفی Titanfall 3 باشیم. تا ساعاتی دیگر خواهیم فهمید که شرکت Respawn Entertainment با چه چیزی می‌خواهد ما را غافلگیر کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.