نویسنده: احسان ناخدا شنبه، 19 خرداد 1397
ساعت 23:57

E3 2018: اطلاعات و تریلر جدیدی از بازی FIFA 19 منتشر شد

5 از 5

 

دقایقی پیش کمپانی Electronic Arts تاریخ انتشار FIFA 19 را در کنفرانس EA Play 2018 اعلام کرد. این عنوان محبوب در تاریخ 6 مهر 1397 همراه با لیگ قهرمانان اروپا ( Champions League) برای PS4 ،PC ،Xbox One و Nintendo Switch روانه بازار خواهد شد.

چند روز قبل بود که اعلام شد قرارداد ده‌ساله یوفا و کونامی برای UCL به پایان رسیده است و در ادامه این حرکت، شرکت EA موفق شد تا پس از چند سال انتظار، لایسنس این مسابقات را به دست بیاورد. همانطور که می‌دانید، The Champions League به مسابقات سالانه‌ای گفته می‌شود که در آن بهترین تیم‌های اروپایی گرد هم می‌آیند و با یکدیگر مسابقه می‌دهند. EA همیشه موفق شده تا با به خدمت گرفتن لایسنس لیگ‌های مختلف، حریف دیرینه خود یعنی PES را مغلوب بسازد و حالا باید این مسابقات هم به کلکسیون لایسنس‌های EA اضافه کنیم.

مسابقات Champions League در بخش داستانی FIFA 19 هم حضور خواهد داشت. در سومین و آخرین قسمت از بخش The Journey، بازیکنان باز هم در نقش «الکس هانتر» حضور خواهند یافت. EA در ادامه اعلام کرد که در بخش Kick Off هم تغییراتی صورت گرفته است. معمولا در این بخش بازیکنان  با حریفان خود به صورت دوستانه بازی‌ها را برگزار می‌کردند، اما حالا در FIFA 19 قابلیت رنک‌بندی هم به این مد اضافه شده است. همینطور بازیکنان می‌توانند با دوستان خود در چلنج‌های مختلف این قسمت با هم رقابت کنند.

تکنولوژی «Real Player Motion» که برای شبیه‌سازی حرکات بعضی بازیکنان خاص استفاده می‌شود، گسترش یافته. در ادامه اعلام شد که سیستم لمس توپ به صورت واقع‌گرایانه‌تر پیاده‌سازی شده است.

در طول هفته باید منتظر اخبار و تریلرهای بیشتری از سوی این بازی باشیم. طبق اخبار منتشر شده، این هفته جزییات بیشتری از مدها و پیشرفت‌های بازی نسبت به نسخه قبل اعلام خواهد شد.

در آخر EA اعلام کرد که هم‌اکنون قادر هستید تا نسخه Trial جدید بازی FIFA 18 را به رایگان دانلود کنید. این ورژن که شامل آپدیت جام‌جهانی هم می‌شود، هم‌اکنون برای PC ،PS4 و Xbox One قابل دریافت است. 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.