نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 09 مهر 1399
ساعت 15:00

EA Play در روز 20 آبان برای کنسول ها در Game Pass اضافه می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت تایید کرده که سرویس اشتراکی EA Play، همزمان با روز لانچ کنسول‌های بعدی ایکس‌باکس به سرویس Game Pass Ultimate اضافه می‌شود.

مایکروسافت در پست جدیدی در وبلاگ Xbox Wire، رسما تایید کرده که موعد الحاق سرویس اشتراکی EA Play در Xbox Game Pass Ultimate همزمان با روز لانچ Xbox Series X و Xbox Series S در روز 10 نوامبر (20 آبان) است. به گفته مایکروسافت، مشترکین این سرویس ابتدا در کنسول‌های ایکس‌باکس شاهد اضافه شدن EA Play خواهند بود و کاربران PC که در این سرویس مشترک هستند، از یک ماه بعد در دسامبر به این سرویس دسترسی پیدا می‌کنند. با توجه به این اطلاعیه، معنی الحاق EA Play به سرویس Game Pass Ultimate این است که مشترکین Game Pass Ultimate، می‌توانند بدون هزینه اضافی به بازی‌های موجود در کتابخانه EA Play دسترسی پیدا کنند. همچنین گفته شده که مشترکین پی‌سی سرویس معمولی گیم پس نیز به EA Play دسترسی پیدا خواهند کرد.

در ادامه این گزارش، مایکروسافت گفته که «برخی از بهترین بازی‌های EA Play» قابل تجربه در اندروید از طریق سرویس xCloud یا بازی به روش ابری نیز خواهد شد. انتظار می‌رود که این بازی‌ها در طول چند روز آینده معرفی شوند، با این حال این قابلیت اضافی جذابی خواهد بود که گیم پس را حتی برای بازیکنان اندروید نیز قابل توجه خواهد کرد. مزایای دیگر مشترکین گیم پس که به EA Play دسترسی پیدا می‌کنند، امکان استفاده از تخفیف‌های بازی‌های دیجیتال EA، تجربه محدود و time trial بازی‌های در صف عرضه الکترونیک آرتز نیز هست.

سرویس Xbox Game Pass Ultimate در حال حاضر با قیمت ماهانه 15 دلار قابل تهیه است، و به بازیکنان کنسول‌های ایکس‌باکس و پی‌سی، دسترسی به کتابخانه بازی‌های Game Pass، دسترسی به سرویس Xbox Live Gold و سرویس ابری xCloud را می‌دهد. با توجه به خبر اخیر، کتابخانه این سرویس از روز 20 آبان شاهد اضافه شدن بازی‌های سرویس EA Play نیز خواهد بود. گفتنی است که کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series  S نیز در همان روز یعنی 10 نوامبر / 20 آبان عرضه می‌شوند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.