نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 09 مهر 1399
ساعت 12:00

Prince of Persia The Sands of Time Remake به نسخه اصلی وفادار است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته کارگردان نسخه ریمیک Prince of Persia The Sands of Time، این بازی همزمان با مدرن‌سازی و تحولات جدید، به نسخه اورجینال وفادار است.

پس از گذشت بیش از یک دهه از انتشار آخرین بازی یوبی‌سافت برای سری Prince of Persia، این شرکت مدتی پیش در خبری سورپرایزکننده اعلام کرد که نسخه کاملا بازسازی شده یا ریمیک Prince of Persia The Sands of Time را عرضه خواهد کرد. این بازی که اولین نسخه از یک سه گانه بود، معمولا توسط طرفداران به عنوان بهترین بازی مجموعه هم یاد می‌شود و خبر بازسازی کامل آن قطعا جذاب است. با در نظر گرفتن اینکه بازسازی یک بازی کلاسیک با استانداردهای امروزی، به معنای تغییر و تحولات زیادی در محصول نهایی خواهد بود، یکی از سوالات مهم طرفداران درباره این است که نسخه ریمیک تا چه میزان به بازی اورجینال وفادار است. در این زمینه، کارگردان بازی یعنی Pierre-Sylvain Gires گفته که طرفداران نباید نگرانی از این بابت داشته باشند.

ما کاملا به داستان و روند داستانگویی بازی اورجینال وفادار خواهیم بود. با این حال تغییراتی هم در گیم‌پلی صورت گرفته و برخی بخش‌ها و برخی مکانیک‌ها مورد بازنگری و بازسازی قرار گرفتند. وقتی صحبت درباره گیم‌پلی باشد، اینجا سه المان مورد تمرکز قرار می‌گیرد یعنی دوربین، کنترل و مبارزات. در بخش دوربین ما بازنگری‌ها و بازسازی‌هایی انجام دادیم و این بخش را ارتقا دادیم. در بخش مبارزات مکانیک جدیدی برای سیستم هدف گذاری چندگانه ساختیم که باعث ارتقا این بخش می‌شود. همچنین چند حرکت و انیمیشن آکروباتیک هم به کاراکتر Prince اضافه کردیم. در مجموع علیرغم وفاداری به نسخه اورجینال ما سعی کردیم تا تجربه این نسخه ریمیک مدرن و ارتقایافته باشد.

بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake در روز 21 ژانویه 2021 (2 بهمن) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.