نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 10 مهر 1399
ساعت 12:00

عناوین رایگان PS Plus برای اکتبر 2020 اعلام شد

3 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی به رسم چهارشنبه‌های پایان هر ماه میلادی، دو بازی رایگان سرویس PS Plus برای ماه بعد یعنی اکتبر 2020 را اعلام کرده است.

سپتامبر 2020 به پایان رسید و مشترکین سرویس PS Plus حالا منتظر از راه رسیدن دو بازی رایگان بعدی برای ماه اکتبر هستند. در این رابطه، سونی اخیرا این دو بازی را معرفی کرده و به این ترتیب مشترکین سرویس، از روز 6 اکتبر (15 مهر) می‌توانند بازی‌های Vampyr و Need for Speed: Payback را دریافت کنند.

با توجه به پست رسمی حساب توییتری پلی‌استیشن، مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس در ماه اکتبر دو بازی Vampyr و Need for Speed: Payback را به عنوان عناوین رایگان ماهانه خود دریافت خواهند کرد. گفتنی است که بازی Vampyr محصول سال 2018 استودیو Dontnod، یک عنوان اکشن و نقش‌آفرینی است که در زمان عرضه با نقدهای نسبتا خوبی مواجه شد. پیرامون Need for Speed: Payback به عنوان یک بازی سبک ریسینگ و مسابقه‌ای، البته یک عنوان کاملا متفاوت به نسبت Vampyr است؛ این بازی که در سال 2017 توسط Ghost Games ساخته شده، یک تجربه ریسینگ سینماتیک و اکشن است که البته در زمان عرضه نقدهای متوسطی را دریافت کرده بود.

همان‌طور که اشاره شد، بازی‌های Vampyr و Need for Speed: Payback از روز 6 اکتبر (15 مهر) توسط مشترکین سرویس فعال PS Plus قابل دریافت هستند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.