نویسنده: میلاد شجری یکشنبه، 25 آذر 1397
ساعت 14:00

بروزرسانی ۱.۰۶ بازی فیفا ۱۹ برای PS4 و Xbox One منتشر شد

5 از 5

بعد از انتشار برای رایانه‌های شخصی، بروزرسانی ۱.۰۶ بازی فیفا ۱۹ سرانجام برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان از راه رسید.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی الکترونیک آرتز بروزرسانی نسخه ۱.۰۶ عنوان FIFA 19 را برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر کرد. این آپدیت که هفته گذشته برای رایانه‌های شخصی منتشر شد، شامل تغییرات بزرگی می‌شود که از جمله کلیدی‌ترین آن‌ها می‌توان به تغییر در شوت‌های First-time Finesse و همچنین حرکت Elástico اشاره کرد.

پیش از این آپدیت، سرعت تغییر زاویه توپ در ضربات First-time Finesse بسیار بالا بود که حالا با اصلاحاتی که ایجاد شده، دقت کمتری دارند و سرعت توپ و گردش آن کمتر شده است. همچنین تاثیر میزان دقت ضربات آخر بازیکنان در کمتر شدن شانس اشتباه در اینگونه ضربات نیز کاهش یافته است. آپدیت جدید باعث می‌شود که توپ نزدیک‌تر از گذشته به بازیکنی که در حال اجرای حرکت Elástico است، باقی بماند. از دیگر تغییرات ایجاد شده در گیم‌پلی فیفا ۱۹ می‌توان به ضربات دروازه اشاره کرد؛ حال در هنگام اینگونه ضربات، بازیکنان دفاع مرکزی در موقعیت نزدیک‌تری نسبت به یکدیگر قرار می‌گیرند و همچنین بازیکنان دفاعی سریع‌تر از بازیکنان مهاجم به سمت محلی که توپ در حال فرود آمدن است، حرکت می‌کنند. گفتنی است که این آپدیت مشکل مربوط به زمانی که بازیکن حمله‌ کننده با برخورد به دروازه‌بان که توپ در دستانش است، منجر به افتادن وی و در نهایت گل به خودی می‌شد، را برطرف کرده است و حال این حرکت خطا بوده و گل مردود اعلام می‌شود.

بروزرسانی نسخه ۱.۰۶ تغییراتی در بخش FIFA Ultimate Team بازی فیفا ۱۹ نیز ایجاد می‌کند. حال بخش Roles از صفحه Team Management که از طریق Pause Menu در یکی از حالت‌های آفلاین FUT نظیر Squad Battles در دسترس است، به نمایش تاثیر Chemistry در ویژگی‌های بازیکنان می‌پردازد. همچنین بخش Roles از صفحه Team Management، در جریان قبل از شروع مسابقه در تمامی حالت‌های FUT، به درستی ویژگی‌های بازیکنان را به نمایش می‌گذارد. در دیگر حالت‌های آنلاین، این آپدیت همچنین مشکل مربوط به زمانی که عمکرد کلی و نمرات بازیکنان بعد از مسابقه در حالت Pro Clubs به درستی به نمایش گذاشته نمی‌شد را برطرف کرده است.

آپدیت جدید تعداد ۵ کفش جدید به لیست کفش‌های در دسترس برای شخصی سازی بازیکنان در بخش‌هایی نظیر Pro Clubs و Player Career، به بازی اضافه کرده است. همچنین پرتره‌های دو بعدی ۲۶ بازیکنان بروزرسانی شده و از طرفی دیگر، پرتره‌های دو بعدی ۲۵ بازیکنان از بازی حذف شده است. گفتنی است که آپدیت ۱.۰۹ همچنین تغییراتی در لباس و لوگو تعدادی از تیم‌ها نیز به وجود آورده است.

بازی FIFA 19 روی پلتفرم‌‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوئیچ در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.