نویسنده: علیرضا رسولیان شنبه، 28 بهمن 1402 - 11:30
0 از 5

شایعه: بازی مندلورین توسط استودیوی ریسپاون در دست ساخت قرار دارد

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ ظاهراً استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) پروژه‌ی هیجان‌انگیز جدیدی از دنیای Star Wars را در دست توسعه دارد.

از آخرین‌باری که این استودیو در رابطه با پروژه‌های بعدی خود در این دنیای علمی-تخیلی محبوب صحبت کرد، زمان زیادی می‌گذرد و بعد از عرضه‌ی بازی Star Wars Jedi: Survivor درباره‌ی برنامه‌های آینده‌ی این استودیو جزئیاتی دریافت نکردیم. طبق گفته‌های جدید تام هندرسون از سایت Insider-Gaming اما به نظر می‌رسد که ریسپاون اینترتینمنت در این مدت مشغول ساخت تجربه‌ی تک‌نفره و داستان‌محوری در دنیای Star Wars بوده است که طرفداران برای مدت زیادی آرزویش را داشته‌اند.

هندرسون قصد دارد که اطلاعات بیشتری در رابطه با این پروژه‌ی معرفی‌نشده را در گزارش دیگری منتشر کند، اما تاکنون مطلع شده‌ایم که این بازی جدید «Star Wars Battlefront 3» نخواهد بود.

تهیه‌کننده‌ی سری اصلی Star Wars Battlefront قبلاً اعلام کرده بود که یک شوتر اول‌شخص در دنیای استار وارز در دست ساخت قرار دارد و از داستانی که او همیشه خواستار روایتش بوده است بهره می‌برد.

اگرچه در حال حاضر اغلب افراد انتظار دارند که این پروژه با محوریت مندلورین (The Mandalorian) باشد، اما احتمال بازی بوبا فت (Boba Fett) را نیز نباید نادیده گرفت. گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که قبل از لغو پروژه‌ی Star Wars 1313، استودیوی ویسرال گیمز (Visceral Games) مشغول ساخت چنین بازی‌ای بود که متأسفانه با تعطیلی مواجه شد. آگهی‌های شغلی ریسپاون نیز نشان داده‌اند که این بازی جدید از عناوین Star Wars: Dark Forces و Jedi Knight: Dark Forces 2 الهام می‌گیرد، پس احتمال ساخت دنباله‌ای برای این بازی‌ها نیز وجود دارد.

در مورد سایر عناوین استار وارزی که هم‌اکنون در حال توسعه هستند باید به بازی Star Wars Outlaws از یوبی‌سافت اشاره کرد که برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است. ریمیک بازی نقش‌آفرینی محبوب Star Wars: Knights of the Old Republic نیز ظاهراً توسط استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) به دوران توسعه‌ی خود ادامه می‌دهد. استودیوی ریسپاون اینترتینمنت نیز قصد پورت کردن و آوردن بازی Star Wars Jedi: Survivor به کنسول‌های نسل هشتمی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 را دارد. در نهایت هم باید به استودیوی Bit Reactor اشاره کرد که عنوان استراتژی جالب توجهی از دنیای Star Wars را همراه با کارگردان بازی XCOM 2 توسعه می‌دهد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.