نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 11 بهمن 1402 - 11:30
0 از 5

شایعه: بازی Star Wars Outlaws در نیمه اول سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ این‌طور که به نظر می‌آید، فاصله‌ی چندان زیادی با انتشار بازی Star Wars Outlaws نداریم.

کنجکاوی‌های زیادی درباره‌ی عناوین بعدی کمپانی یوبی‌سافت برای سال ۲۰۲۴ وجود دارد اما در میان تمامی بازی‌ها، شاید تاریخ دقیق عرضه‌ی Star Wars Outlaws بیشتر از بقیه توجه‌ها را به خود مشغول کرده باشد. بازی اکشن-ماجراجویی جهان‌باز استودیوی مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) با توجه به تریلرها و جزئیاتی که از آن منتشر شد، وعده‌ی یک تجربه‌ی جذاب را می‌دهد و طبق گفته‌های قبلی یوبی‌سافت، برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. اما این بازی دقیقاً در چه بازه‌ی زمانی‌ای از سال ۲۰۲۴ در دسترس قرار خواهد گرفت؟

تام هندرسون در گزارش جدید سایت Insider Gaming ادعا کرده است که بازی Star Wars Outlaws در نیمه‌ی اول سال جاری میلادی عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند منتظر انتشار این بازی تا قبل از ماه ژوئیه (اوایل تابستان سال آینده) باشند.

هندرسون همچنین مدعی شده که قسمت بعدی سری اساسینز کرید با نام رمزی رِد (Assassin’s Creed Codename Red) در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود و تا سال ۲۰۲۶ میلادی نیز باید منتظر عرضه‌ی عناوین جدیدی نظیر ریمیک اسپلینتر سل (Splinter Cell)، یک بازی جدید از مجموعه‌ی گوست ریکان (Ghost Recon) و چندین بازی معرفی‌نشده‌ی دیگر باشیم.

کمپانی دیزنی اوایل ماه ژانویه غیرمستقیم به عرضه‌ی بازی Star Wars Outlaws در اواخر سال ۲۰۲۴ اشاره کرده بود اما یوبی‌سافت بلافاصله خبر داد که این موضوع صرفاً یک اشتباه از طرف این کمپانی بوده است. یوبی‌سافت تاکنون و به‌شکل رسمی جزئیات بیشتری در رابطه با تاریخ دقیق عرضه‌ی عنوان موردانتظار خود به اشتراک نگذاشته است و تنها می‌دانیم که بازی Star Wars Outlaws برای سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده و همچنان در دست ساخت قرار دارد. شایان ذکر است که این بازی در نهایت برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.