نویسنده: علیرضا رسولیان سه شنبه، 10 بهمن 1402 - 12:15
0 از 5

ظاهراً بازی جدیدی از سری Deus Ex پس از دو سال توسعه لغو شده است

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ جیسون شرایر از خبرگزاری بلومبرگ اخیراً گزارش داد که Embracer Group یک بازی جدید از سری Deus Ex که دو سال در دوران توسعه به سر می‌برده را لغو کرده است. در پی این گزارش جدید، کمپانی Embracer Group همچنین اخراج نزدیک به ۱۰۰ کارمند از استودیوی Eidos Montreal را به‌صورت رسمی تأیید کرد.

طبق گمانه‌زنی‌های پیرامون این موضوع، ظاهراًبازی Deus Ex قرار بود در سال جاری میلادی وارد مرحله‌ی تولید شود اما بعد از لغو شدن کامل این پروژه، استودیوی Eidos Montreal حالا بر روی یک فرانچایز جدید کار خواهد کرد. نه این استودیو و نه Embracer Group رسماً اعلام نکرده‌اند که بازی جدیدی از سری Deus Ex در حال توسعه بوده است. با این حال، جف گراب از رسانه Giant Bomb در سال ۲۰۲۲ اشاره کرده بود که استودیوی Eidos Montreal می‌خواهد با بازگشت به سری Deus Ex همان کاری را انجام دهد که بازی Cyberpunk 2077 قادر به انجامش نبود.

همچنین باید اشاره کرد که هنوز مشخص نیست آیا این عنوان قرار بود دنباله‌ای برای بازی Deus Ex: Mankind Divided باشد، یک قسمت کاملاً جدید را در این مجموعه ارائه دهد یا ریمیکی از عناوین قدیمی‌تر سری باشد. تا انتشار جزئیات بیشتری درباره‌ی این بازی لغوشده و وضعیت تعدیل نیرو در استودیوی Eidos Montreal، باید منتظر بیانیه‌های رسمی این استودیو و Embracer Group بمانیم.

استودیوی Eidos Montreal به لیست بلندبالای توسعه‌دهندگانی مانند ۱۹۰۰ نفر از کارمندان بخش گیمینگ مایکروسافت و همچنین استودیوهایی نظیر New World Interactive و Crystal Dynamics و Fishlabs اضافه می‌شود که طی یک‌سال اخیر با تعدیل نیروی گسترده مواجه شدند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.