نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 20 خرداد 1397
ساعت 01:50

E3 2018: تریلر گیم‌پلی جدید بازی Anthem منتشر شد

0 از 5

الکترونیک آرتز و بایوور در جریان رویداد EA Play 2018 در E3 2018، دو تریلر جدید و اطلاعات بیشتری از بازی Anthem را به اشتراک گذاشتند.

در جدیدترین اخبار بازی در رویداد E3 2018 در بازی‌مگ؛ پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام رویداد E3 امسال با برگزاری اولین کنفرانس خبری بزرگ، یعنی کنفرانس EA Play 2018 کمپانی الکترونیک آرتز از راه رسید. در جریان این کنففرانس، یگی از آیتم‌های مهم EA پیرامون ارائه اطلاعات جدیدی از بازی مورد انتظار بایوور یعنی بازی Anthem بود. ما اکنون غیر از اولین تریلر گیم‌پلی از بازی، شاهد مشخص شدن تاریخ عرضه این بازی شوتر دنیای اشتراکی در ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۹۷) بود نیز بودیم. شما در ادامه شاهد تیزر جدیدی از این بازی هستید که در جریان همین کنفرانس به نمایش درآمد.

 

 

در این رویداد، EA همچنین یک تریلر جدید با محوریت گیم‌پلی بازی را نیز نمایش داد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

 

گفتنی است که بازی Anthem، عنوان کاملا جدیدی از استودیو خوش‌نام BioWare است و قالبی مشابه با سری بازی‌های Destiny دارد. همچنین در ویدیویی که الکترونیک آرتز از این بازی به نمایش گذاشته است، نگاهی گذرا به دمو بازی نیز داشته که برای افرادی که خودشان را به رویداد EA Play رسانده‌اند نیز قابل تجربه خواهد بود. چهار نفر در محوطه‌ای در حال جستجوی یک موجود به نظر بزرگی هستند که از خودش چیزهایی شبیه تخم به جای می‌گذارد. آن‌ها بیشتر و بیشتر جستجو خواهند کرد و درنهایت با این موجود غول‌پیکر مواجه می‌شوند. البته در انتها مبارزه با این موجود نمایش داده نمی‌شود.

به نظر می‌رسد که المان گردش در محیط از مهم‌ترین المان‌های گیم‌پلی بازی است. قابلیت پرواز در محیط با لباس مخصوص که Javelin نام دارد نیز از دیگر ویژگی‌های جالب بازی خواهد بود. بایوور گفته که در مجموع چهار مدل مختلف از این لباس‌ها هست که بسته به ماموریت‌ها قابل استفاده هستند. Ranger، Colossus، Interceptor و Storm که هر کدام نقاط قوت و ضعف مختص به خودشان را دارند و البته قابل سفارشی‌سازی (Customization) نیز هستند.

بایوور همچنین تایید کرده که آیتم‌هایی با محوریت لوازم تزئینی و ظاهری نیز در بازی وجود دارد که البته فقط به شکل مستقیم قابل خرید هستند. نکته مهم دیگر در جریان این خبر، این بود که بایوور وچود هرگونه لوت باکس در بازی را تکذیب کرد و شاهد هیچ گونه لوت باکسی در بازی نخواهیم بود.

بازی جدید بایوور یعنی Anthem، همان‌طور که اشاره شد در تاریخ ۳ اسفند امسال برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و PC عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.