نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 01 تیر 1402
ساعت 09:00

الکترونیک آرتز به دو شرکت EA Entertainment و EA Sports تقسیم شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اندرو ویلسون مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتز، اخیرا اعلام کرده که تغییر و تحولات داخلی عظیمی در داخل EA درحال انجام هستند که در نتیجه آن، فعالیت‌های این شرکت در قالب دو شرکت کاملا مجزا یعنی EA Entertainment و EA Sports تفکیک می‌شوند. به این ترتیب شرکت کنونی EA با عنوان EA Entertainment و EA Sports که قبلا به عنوان زیرمجموعه شرکت فعال بود حالا به عنوان شرکتی مستقل به فعالیت ادامه می‌دهد. گفتنی است که مدیرعامل هر دو شرکت نیز ویلسون خواهد بود.

جدای از اندرو ویلسون، وظیفه هدایت شرکت EA Entertainment برعهده Laura Miele خواهد بود که قبلا به عنوان COO در EA فعال بوده است. با تحولات جدید، عنوان او به رئیس EA در سرگرمی، تکنولوژی و توسعه مرکزی تغییر پیدا کرده است. به این ترتیب عملا وظیفه او حالا کار کردن با استودیوهای بازی‌سازی شرکت و مدیران اجرایی مربوطه نظیر Vince Zampella و دیگر پروژه‌های داخلی خواهد بود.

از طرف دیگر EA Sports که حالا فعالیت خود را مستقل ادامه می‌دهد، Cam Weber را در راس خود می‌بیند. او درواقع قبل از این هم سمت مدیریت این واحد داخلی را برعهده داشت و با این تحول، حالا یکی از مدیران ارشد اجرایی محسوب می‌شود. عناوین پرفروش و محبوب نظیر EA’s Madden (فوتبال آمریکایی) و سری فوتبالی فیفا که از نسخه بعد با عنوان EA Sports FC توسط این شرکت تولید می‌شوند، مهم‌ترین محصولات EA Sports هستند. همان‌طور که اشاره شد مدیرعاملی هر دو شرکت EA Entertainment و EA Sports نیز برعهده اندرو ویلسون خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.