نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 20 خرداد 1397
ساعت 09:20

E3 2018: به نظر کنفرانس مایکروسافت شامل معرفی بازی‌های بسیار زیادی است

0 از 5

پس از پایان برگزاری اولین کنفرانس خبری اختصاصی در E3 2018، فیل اسپنسر و مایکروسافت آماده شروع کنفرانس ایکس‌باکس هستند.

در جدیدترین اخبار و شایعات صنعت گیم در بازی‌مگ؛ کنفرانس امسال مایکروسافت در رویداد E3 2018، یکی از مهم‌ترین و مورد توجه‌ترین رویدادهای خبری این دوره خواهد بود و این کمپانی با علم به این موضوع، از مدت‌ها قبل بازارگرمی و تبلیغات پیرامون آن را شروع کرده بود. این کنفرانس براساس گزارش‌ها به طول ۱۰۰ دقیقه خواهد بود و همان‌طور که در گذشته نیز اعلام شده بود، ردموندی‌ها قصد معرفی انبوهی از بازی‌های جدید را دارند. امروز فیل اسپنسر رئیس واحد ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت، از طریق حساب شخصی خود در توئیتر به این موضوع اشاره کرده که پیرامون «اولین نمایش‌ها از ۱۵ بازی» در طول این کنفرانس و همچنین معرفی «بازی‌های خیلی خیلی بیشتر دیگر» هیجان‌زده است. در صورت تحلیل کلمه به کلمه، جملات اسپنسر به اشکال مختلف قابل تفسیر است و برای مثال عبارت اولین نمایش‌ها، این می‌تواند حتی شامل نمایش یک ماد جدید برای یک بازی از قبل معرفی شده نیز باشد، از این رو که لفظ بازی جدید یا بازی کامل در این جمله دیده نمی‌شود.

این توییت جدید اسپنسر، ظاهرا درست بعد از پایان تمرین داخلی مسئولان برگزاری رویداد برای کنفرانس موردانتظار پست شده است. او در جریان این پست هیچ جزئیاتی از رویداد را فاش نکرده ولی، پیش از این کمپانی EA در جریان کنفرانس اختصاصی خودش به این موضوع اشاره کرد که قرار است اطلاعات بیشتر پیرامون بخش تک نفره بازی Battlefield V در جریان کنفرانس ایکس‌باکس اعلام شود. شما در ادامه این خبر، متن توییت فیل اسپنسر را نیز مشاهده می‌کنید:

همین الآن تمرین داخلی برای کنفرانس ایکس‌باکس در E3 را به پایان رساندیم. احساس ویژه‌ای درباره این نمایش دارم. از این هیجان‌زده هستم که قرار است اولین نمایش‌ها از ۱۵ بازی و در ادامه معرفی‌های بیشتر و بیشتری را شاهد باشیم.

کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 قرار است یک روز زودتر از مراسم رسمی E3، یعنی در روز دوشنبه ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) و در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران شروع شود. مایکروسافت تقریبا هیچ کدام از آیتم‌های خودش را برای نمایش و حضور در این کنفرانس اعلام نکرده است ولی در مجموع، معرفی بازی‌های جدید، نمایش‌های جدید از گیم‌پلی بازی‌ها و سورپرایزهای بیشتر در طول این کنفرانس کاملا قابل انتظار است.

کنفرانس مایکروسافت در طول دوران برگزاری رویداد E3 امسال، درواقع دومین رویداد خبری بزرگ و اختصاصی خواهد بود و شب گذشته از طریق بازی‌مگ، خبرهای مرتبط با کنفرانس اول یعنی کنفرانس خبری EA Play 2018 را دنبال کردید. در این زمینه گفتنی است که پس از برگزاری رویداد خبری اختصاصی مایکروسافت، کنفرانس اختصاصی شرکت Bethesda در پیش خواهد بود؛ این رویداد نیز در روز ۲۱ خرداد و ساعت ۶ صبح به وقت ایران آغاز می‌شود. کنفرانس اسکوئر انیکس نیز در همان روز ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد و روز بعد در ۲۲ خرداد، دو کمپانی یوبی‌سافت و سونی نیز به ترتیب در ساعات ۰۰:۳۰ بامداد و ۵:۳۰ صبح به وقت ایران کنفرانس‌های خبری خودشان را برگزار می‌کنند. نینتندو نیز در روز ۲۲ خرداد و ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران، رویداد خبری اختصاصی خودش را آغاز می‌کند.

با بازی‌مگ و صفحه اختصاصی رویداد E3 2018، برای آگاهی از جدیدترین خبرها پیرامون این رویداد همراه باشید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.