نویسنده: محمد مراقی یکشنبه، 20 خرداد 1397
ساعت 13:56

E3 2018: نیاز اتصال دائمی به اینترنت در Anthem

0 از 5

استدیوی Bioware، سازنده بازی Anthem رسما تایید کرد که برای تجربه این بازی نیاز اتصال دائمی به اینترنت خواهید داشت. با بازی‌مگ همراه باشید.

مارک دارا، یکی از توسعه‌دهندگان بازی Anthem در استدیوی Bioware اعلام کرد که جهت اجرای این بازی، باید دائما به اینترنت متصل باشید و فرقی هم نمی‌کند که بخواهید تنهایی به بازی کردن بپردازید یا همراه با دوستانتان آن را تجربه کنید. همانطور که در نمایش سال قبل Anthem متوجه شباهت‌هایی بین این بازی و فرنچایز جدید اکتیویژن یعنی Destiny شدیم؛ بازی Anthem هم برای به اجرا در آمدن نیاز به اتصال همیشگی اینترنت خواهد داشت. حتی اگر بازیکن بخواهد به تنهایی به تجربه بازی بپردازد و علاقه‌ای به همکاری با دیگر بازیکنان نداشته باشد. ظاهرا Bioware هم همانند اکتیویژن تاکید بسیاری بر تجربه مشارکتی و همکاری بازیکنان با یکدیگر دارد و با اجبار در اتصال همیشگی به اینترنت در بازی خود، می‌خواهد بازیکنان بیشتری را وادار به همکاری با یکدیگر در هنگام تجربه بازی Anthem کند.

همچنین علاوه بر این موضوع، آقای مارک دارا تایید کرد که بازی Anthem هنگام عرضه‌ خود دارای بخش PvP (بخش Player vs Player که در آن بازیکنان در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند) نخواهد بود اما پس از مدتی طی بسته‌های الحاقی آینده حتما به بازی اضافه خواهد شد. شرکت الکترونیک آرتز تا اینجای E3 2018 اطلاعات بسیاری را از بازی مورد انتظار Anthem با طرفداران در میان گذاشته و بخش قابل توجهی از این اطلاعات را هم در مراسم دیشب EA Play منتشر کرد که در این مطلب می‌توانید به طور کامل در جریان این جزئیات تکمیلی از بازی Anthem قرار بگیرید.

محمد مراقی | E3 2018 | 10/06/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.