نویسنده: محمد مراقی یکشنبه، 20 خرداد 1397
ساعت 14:17

E3 2018: بازی Mdden 19 به Switch نخواهد آمد.

0 از 5

فرنچایز Madden امسال به پلتفرم PC بازمی‌گردد اما خبری از انتشار نسخه جدید این سری برای کنسول Switch نیست.

آقای بن هامیلر، یکی از توسعه‌دهندگان بازی Madden 19 در جریان همایش E3 2018 اعلام کرد که امسال خبری از انتشار بازی Madden 19 برای کنسول نینتندو یعنی Switch نخواهد بود، اما شاید در سال‌های آینده شاهد این اتفاق باشیم. بن هامیلر در اینباره توضیح داد:

ما همیشه به تمام پلتفرم‌هایی که در دسترس داریم فکر می‌کنیم. این موضوع می‌تواند تصمیم خوبی برای سری Madden و مسیر پیش رویمان در EA باشد.

همانطور که اطلاع دارید، سال 2017 هم بازی Madden 18 برای کنسول Switch منتشر نشد. درحالی که بازی FIFA 18 را از سوی EA برای Switch داشتیم و حالا هم به طور رسمی تایید شده است که بازی FIFA 19 برای این کنسول منتشر خواهد شد. اما برای دومین سال پیاپی خبری از سری فوتبال آمریکایی Madden برای کنسول محبوب Switch نیست و این موضوع تاحدودی می‌تواند برای طرفداران فوتبال آمریکایی و دارندگان این کنسول ناخوشایند باشد. البته شایان به ذکر است که آقای بن هامیلر از علاقه بسیار زیاد خود برای انتشار بازی‌های سری Madden برروی پلتفرم‌های جدید نظیر Switch صحبت کرده و علاوه بر عدم اعلام قطعی جهت عرضه نشدن این سری در Switch برای همیشه، برای محیا شدن هرچه زودتر شرایط جهت عرضه بازی‌اش برروی کنسول Switch ابراز امیدواری کرده است.

آقای بن هامیلر در طول صحبت‌هایش هیچ اشاره‌ای به دلیل اصلی عدم انتشار سری Madden برای Switch نکرد. درحالی که نمی‌توان محدودیت‌های سخت‌افزاری این کنسول را دلیلی بر این امر دانست. زیرا سال قبل بازی FIFA 18 برای Switch عرضه شد و امسال هم بازی FIFA 19 در راه این کنسول است. هر دو سری FIFA و Madden در سال‌های اخیر با استفاده از موتور گرافیکی Frostbite توسعه یافته‌اند و از نظر قدرت به سخت‌افزارهای نسبتا مشابهی برای به اجرا در آمدن خود نیاز دارند. هرچند عرضه FIFA 18 برروی Switch تاحدودی با ضعف‌هایی هم همراه بود و به هیچ وجه نمی‌توان نسخه Switch آن را در حد نسخه‌های دیگر پلتفرم‌های نسل هشتمی کامل دانست.

محمد مراقی | E3 2018 | 10/06/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.