نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 21 خرداد 1397
ساعت 03:30

E3 2018: اطلاعات و تریلر جدیدی از Cyberpunk 2077 منتشر شد

5 از 5

CD Projekt Red در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 امسال، تریلر و اطلاعات جدیدی از Cyberpunk 2077 را به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در رویداد E3 2018 در بازی‌مگ؛ یکی از مورد توجه‌ترین بازی‌های تایید شده در رویداد E3 2018 عنوان جدید استودیو CD Projekt Red یعنی بازی Cyberpunk 2077 بود. سی‌دی پراجکت مدت‌هاست که سیاست سکوت سختی پیرامون این بازی در پیش گرفته بود و در واقع کسی نمی‌دانست که خود این بازی چه شکل و شمایلی خواهد داشت. با این حال این وضعیت بالاخره تغییر کرد و استودیو حالا شفاف سازی‌های بیشتری پیرامون بازی صورت داده است.

کنفرانس مایکروسافت در اواخر زمان اجرا قرار داشت که با نمایش تریلری از این بازی هیجان‌انگیزتر هم شد. این تریلر با جملاتی از گوینده که شخصیت داخل بازی نیز هست پیرامون اینکه فقر و سایر مشکلات اجتماعی، باعث شده تا شهر او به بدترین مکان برای زندگی تبدیل شود شروع می‌شود. او در ادامه می‌گوید که با این حال، همه الآن می‌خواهند که در چنین جایی باشند. پس از این نمایی خیره‌کننده از شهری آینده‌گرایانه را خواهیم دید که قطارهای سریع، محوطه شهری با ساختمان‌های عظیم، روبات‌ها و اندرویدها و سایر تکنولوژی‌های آینده‌گرایانه نیز در آن به چشم می‌خورند. گوینده این تریلر خودش را یک «رویاپرداز» توصیف می‌کند و در ادامه اسلحه Rifle خود را از کیف خارج می‌کند. پس از این صحنه‌هایی پشت سر هم و مونتاژ شده از خشونت، درگیری، تقابل، مبارزه و جنگ نیز در این تریلر پخش می‌شود. شما در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر از بازی Cyberpunk 2077 را که در جریان کنفرانس مایکروسافت پخش شد تماشا کنید.

در جریان این ویدیو شاهد سکانس‌های هیجان‌انگیز و با جلوه‌های بصری جذابی بودیم که از زندگی در یک شهر پر جزئیات در آینده پرده‌برداری می‌کرد. با در نظر گرفتن کارهای قبلی CD Projekt Red در ساخت بازی‌های سری The Witcher، می‌توان انتظار داستان‌سرایی قوی و انبوهی از داستان‌ها و مراحل جانبی دیگر در این دنیا را هم داشت.

تریلر Cyberpunk 2077 گرچه با موتور بازی ساخته شده بود ولی شامل گیم‌پلی بازی نمی‌شد. تیزر اولی که چند سال پیش از بازی پخش شد، فضایی بسیار تیره‌ داشت و تریلر جدید به وضوح با تریلر قبلی تفاوت دارد.

بازی Cyberpunk 2077 اولین بار حدود شش سال پیش معرفی شد. این بازی نیز همچون بازی‌های قبلی سازنده آن، به عنوان یک بازی نقش‌آفرینی توصیف می شود. فضای این بازی در یک «آینده تاریک» در سال ۲۰۷۷ شکل گرفته که تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته حالا همزمان «هم تبدیل به ابزارهای رهایی بخش و هم تبدیل به ابزارهای آفت بشریت» شده‌اند. سازندگان بازی قول داده‌اند که سایبر پانک 2077 از یک داستان غیرخطی برخوردار باشد که البته متناسب با درجه سنی بزرگسال خواهد بود! همچنین نام این ابرشهر نیز Night City خواهد بود. با تایید CD Projekt Red این بازی دارای المان‌های سندباکسی نیز هست و نوعی بخش چندنفره هم در بازی در نظر گرفته شده است.

استودیو سی‌دی پراجکت رد چند سال قبل اعلام کرده بود که بازی Cyberpunk 2077 نه یک عنوان شوتر چندنفره محض، بلکه یک بازی نقش‌آفرینی ناب خواهد بود. این بازی قرار است در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و PC عرضه شود.

شما می‌توانید خبرهای بیشتر از کنفرانس ایکس‌باکس در رویداد E3 2018 را در صفحه اختصاصی این رویداد در بازی‌مگ دنبال کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.