نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 21 خرداد 1397
ساعت 06:16

E3 2018: تریلر جدید از کمپین تک‌نفره Battlefield V

0 از 5

طبق وعده قبلی الکترونیک آرتز، تریلر جدیدی با محوریت کمپین تک نفره بازی Battlefield 5 در کنفرانس اختصاصی مایکروسافت به نمایش درآمد.

در جدیدترین اخبار بازی در رویداد E3 2018 در بازی‌مگ؛ در جریان برگزاری کنفرانس مایکروسافت در رویداد E3 2018، طبق اعلام قبلی EA تریلر جدیدی از گیم‌پلی کمپین تک‌نفره بازی Battlefield 5 منتشر گردید. الکترونیک آرتز درواقع پیش از این نیز در کنفرانس اختصاصی خودش، اقدام به نمایش تریلر و اطلاعات جدیدی از این بازی، از جمله پیرامون وجود بخش بتل رویال در آن کرده بود و وعده داد که اطلاعات بیشتر پیرامون کمپین تک‌نفره این بازی یا همان War Stories، در جریان کنفرانس مایکروسافت نمایش پیدا کند. گفتنی است که تیزر نمایش پیدا کرده پیرامون این بخش از بازی نیز یک ویدیو خیلی کوتاه و کم‌تر از یک دقیقه‌ای است که در آن، ما شاهد فضاسازی تاریک، سنگین و احساسی برای بخش تک‌نفره بازی هستیم. شما در ادامه این تریلر کوتاه را که از کنفرانس مایکروسافت در رویداد E3 2018 نمایش پیدا کرد را مشاهده می‌کنید.

در این ویدیو که گویندگان با زبان نروژی صحبت می‌کنند، اولین نماها از بخش داستانی بازی پیرامون یک سرباز جوان نروژی را می‌بینیم، که برای بقا در عصر تصرف کشورش توسط آلمان‌ها می‌جنگد. در این زمینه، ما پیش از این نیز می‌دانسیتم که بخش داستانی Nordlys یکی از کمپین‌های اصلی بخش داستانی بازی یا War Stories است و غیر از این، چند کمپین دیگر نیز در بخش War Stories وجود خواهد داشت. در تریلر جدید، مشخص می‌شود که فضا و اتمسفر کلی جاری در این کمپین تاریک، احساسی و مبتنی بر بقا خواهد بود که بر کل کمپین احاطه خواهد داشت.

گفتنی است که الکترونیک آرتز اطلاعات جانبی دیگری هم پیرامون کمپین Nordlys در کنفرانس اختصاصی خود منتشر کرده بود. ذکر این نکته نیز ضروری است که این کمپین در کنار چند کمپین دیگر که پیرامون سایر جبهه‌های جنگ در دوران جنگ جهانی دوم است، بخشی از حالت War Stories بازی است که به عنوان کمپین داستانی و تک‌نفره بازی معرفی شده است. لازم به ذکر است که با وجود این موضوع، امکان بازی مشارکتی و کو-آپ این کمپین‌ها نیز امکان‌پذیر خواهد بود. الکترونیک آرتز گفته که در هر کمپین شاهد داستان شخصیت‌هایی هستیم که بازیکنان را از دید آن‌ها به دنیای بازی می‌آورد و در این خطوط داستانی، این سربازان برای نجات و حفظ جان عزیزان و خانواده‌شان مبارزه می‌کنند و نه برای نجات دنیا.

بازی Battlefield V قرار است در روز ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود. 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.