نویسنده: مهدی افتخاری دوشنبه، 21 خرداد 1397
ساعت 16:45

E3 2018: شرکت‌ Dontnod از عنوان جدید خود رونمایی کرد

0 از 5

یک بازی جدید از شرکت‌های Dontnod و Square Enix که با دنیای Life Is Strange مرتبط است، معرفی شد.

یکی دیگر از عنوان‌هایی که در کنفرانس مایکروسافت به نمایش گذاشته شد و کمی غافلگیر کننده بود، The Awesome Adventures of Captain Spirit است. این عنوان در کنار Life Is Strange 2 ساخته شده و با وجود اینکه فقط یک Spin-off است، انتخاب‌های شما در این بازی، در Life Is Strange 2 تاثیر خواهد داشت.

به گفته Dontnod، از Life Is Strange 2 در زمان مناسب رونمایی خواهد شد، اما فعلا Captain Spirit را در اختیار ما می‌گذارد. در این عنوان، شما در نقش یک پسربچه 10 ساله با نام کریس هستید و داستان بازی در دنیای Life Is Strange اتفاق می‌افتد.

در یک مصاحبه با Eurogamer، کارگردانان بازی، مایکل کاچ و رائول باربت گفتند که بازیکنان می‌توانند در Captain Spirit، نکاتی را بیابند که به زمان و محل داستان Life Is Strange 2 اشاره می‌کند. علاوه بر این، طبق گزارش سایت Eurogamer، بعضی از انتخاب‌های شما در Captain Spirit، در عنوان Life Is Strange 2 عواقبی را به دنبال خواهد داشت. می‌توانید تریلر بازی را در زیر مشاهده کنید.

Before The Storm یکی از بهترین بازی‌های PC در سال 2017 شناخته شد. اگر تا به حال هیچکدام از بازی‌های Life Is Strange را امتحان نکرده‌اید، الان بهترین زمان برای وارد شدن به دنیای آن‌هاست. لازم به ذکر است که عنوان Captain Spirit، در اواخر این ماه یعنی روز 26 ژوئن، برای Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود و کاملا رایگان است و شما نیازی به هیچکدام از نسخه‌های Life Is Strange ندارید تا این بازی را به صورت رایگان به دست آورید.
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.