نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 22 خرداد 1397
ساعت 04:45

E3 2018: نمایش دو تریلر جدید از بازی Skull & Bones

0 از 5

یوبی‌سافت در جریان برگزاری کنفرانس خود در E3 2018، دو تریلر سینماتیک و گیم‌پلی جدید از بازی Skull & Bones به نمایش گذاشت.

در جدیدترین اخبار بازی در رویداد E3 2018 در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت به تازگی و در جریان کنفرانس اختصاصی خود در E3 2018، نمایش‌های جدیدی از چند بازی جدید و همچنین از قبل معرفی شده داشت. یکی از این عناوین، بازی Skull & Bones بود که به عنوان یک بازی «نبرد دریایی» و «دزدی دریایی»، در سال گذشته معرفی شده بود. این بازی قرار بود در سال جاری میلادی عرضه شود که درنهایت و به دلایل مختلف، انتشار بازی تا سال ۲۰۱۹ به تعویق افتاد. یوبی‌سافت در جریان کنفرانس اختصاصی خود، تریلر جدیدی نیز از بازی Skull & Bones به اشتراک گذاشته که در آن مشخص می‌شود که در این بازی موردانتظار، فضای داستانی پیرامون دوران اولیه و همچنین اوج‌گیری دزدی دریایی خواهد بود؛ پیش از این در بازی Assassin's Creed IV Blag Flag، فضای داستانی بازی به انتهای این عصر مرتبط بود.

در این تریلر، گوینده درباره اینکه دزدی دریایی اصولا چگونه شکل گرفت صحبت می‌کند. در عصری که امپراتوری‌ها در دنیا حکمرانی می‌کردند، مردان و زنانی بودند که آزادی را در فرار از این جوامع و زندگی در دریاهای آزاد می‌دیدند. در این تریلر به تاریخه این پدیده که چطور شد که کاپیتان‌های دزدان دریایی، دست به انتخاب پرچم‌های سیاه برای کشتی‌هایشان گرفتند می‌پردازد. اینکه چطور شد روش‌های بدنام و رعب‌انگیز را انتخاب کردند، متحد و از هم جدا شدند و به یکدیگر خیانت می‌کردند و با این حال در مواقع خطرات جدی، باز هم با هم متحد می‌شدند. شما در ادامه مطلب تریلر جدید منتشر شده از این بازی را در جریان کنفرانس اختصاصی یوبی‌سافت در E3 2018 مشاهده می‌کنید.

یوبی‌سافت این وعده را داده که یک دوره برگزاری تست بتای بازی در قبل از عرضه آن نیز در پیش خواهد بود تا بازیکنان نگاه نزدیکی به گیم‌پلی و ویژگی‌های درنظر گرفته شده در بازی داشته باشند. این شامل تیم شدن بازیکنان برای مقابله با دشمنان قوی‌تر، زندگی دزدی دریایی و بالاخره خیانت شخصیت‌ها به یکدیگر خواهد بود. یوبی‌سافت به تازگی اعلام کرده که ثبت‌نام برای تست بتای بازی نیز شروع شده است. یوبی سافت درکنار تریلر سینماتیک، یک تریلر جدید گیم‌پلی نیز منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

بازی Skull & Bones قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC منتشر شود.

کمپانی یوبی‌سافت در جریان برگزاری کنفرانس خود در E3 2018، چند برنامه از جمله نمایش‌های جدید از بازی The Division 2، بازی Beyond Good & Evil 2 و همچنین بازی Trials Rising داشت که در بازی‌مگ مطالعه کردید. شما می‌توانید خبرهای بیشتر از کنفرانس یوبی‌سافت در رویداد E3 2018 را در صفحه اختصاصی این رویداد در بازی‌مگ دنبال ک

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.