نویسنده: مهدی افتخاری سه شنبه، 22 خرداد 1397
ساعت 19:04

E3 2018: شرکت سازنده Overkill's The Walking Dead تاریخ انتشار این عنوان را اعلام کرد

5 از 5

تاریخ عرضه عنوان Overkill's The Walking Dead بالاخره مشخص شد.

زمان زیادی از شروع ساخت بازی Overkill's The Walking Dead می‌گذرد، اما بالاخره امروز در PC Gaming Show در E3 2018 تاریخ عرضه آن اعلام شد. این بازی در روز 8 نوامبر برای PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد. همراه با اعلام کردن تاریخ انتشار، شرکت 505 یک تریلر از بازی را هم به نمایش گذاشت که می‌توانید در زیر آن را مشاهده کنید. در این تریلر برای اولین بار گیم پلی این عنوان را می‌بینیم و به نظر می‌رسد که کمی هم خشن باشد. می‌توان قطع شدن اعضای بدن زامبی‌ها را در این ویدئو مشاهده کرد، بعلاوه تعداد زیادی اسلحه قابل استفاده در بازی.

برخلاف بازی سریالی Walking Dead از شرکت Telltale، عنوان Overkill یک شوتر Co-op چهار نفره است. چهار شخصیت قابل بازی در اختیار بازیکن گذاشته می‌شود: مایا که یک دکتر است، آیدین که در مبارزات مهارت دارد، گرنت که در جستجو برای منابع استفاده می‌شود و هدر که یک اسنایپر ماهر است. هر کارکتر نقش مهمی را ایفا می‌کند و بازیکنان باید با همکاری یکدیگر ماموریت‌ها را به پایان برسانند و در این آخرالزمان زنده بمانند.

این عنوان ابتدا در سال 2014 معرفی شد و قرار بود که تا سال 2016 به بازار عرضه شود، اما پس از مدتی اعلام شد که تا 2017 تاخیر خورده است. در ماه می سال 2017، سازندگان بازی انتشار آن را به 2018 موکول کردند تا زمان بیشتری برای کار کردن به روی آن داشته باشند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.