نویسنده: محمدرضا حیدری سه شنبه، 22 خرداد 1397
ساعت 15:49

E3 2018: کوجیما اطلاعات و تصاویر بیشتری را از Death Stranding به اشتراک گذاشت

5 از 5

به‌عنوان اولین بازی استودیوی Kojima Productions، بازی Death Stranding اثر شدیداً مورد انتظاری است که قرار است بر روی PlayStation 4 منتشر شود. درحالی‌که دیشب شاهد نمایشی جدید از بازی جدید هیدئو کوجیما بودیم، خود کوجیما هم اطلاعات بیشتری را از این عنوان منتشر کرد.

Hideo Kojima در کنار انتشار عکس‌های جدیدی از بازی Death Stranding که بر روی کنسول PlayStation 4 Pro اجرا شده بود، اطلاعات جدیدی را هم درباره‌ی نمایش شگفت‌انگیز و عجیب این عنوان در E3 2018 منتشر کرد. همچنین چند پوستر و تصویر هنری جدید نیز از این عنوان منتشر شدند که کاراکترهای معرفی‌شده در تریلر دیشب را نمایش می‌دهند.

کوجیما توضیح می‌دهد که آنچه در نیمه‌ی اول و سکانس آخر نمایش داده شد «به‌طور خاصی نماینده‌ی گیم پلی واقعی بازی است» و درعین‌حال سم، شخصیت اصلی بازی که بازیگر آن نورمن ریداس است، «شبیه به هیچ‌یک از قهرمانانی که تابه‌حال دیده‌اید نخواهد بود». قرار است بجای یک شخصیت مبارز و نظامی که در دیگر بازی‌ها به نمایش گذاشته می‌شود، سم یک «کارگر» باشد و طبق آنچه کوجیما توضیح داده است، مهارت‌های او شبیه به یک «کارگر یقه آبی (کارگرانی که در کشورهای انگلیسی‌زبان کارهای مختلف و سختی مانند معدن‌کاوی را انجام می‌دهند)» خواهد بود.

کوجیما همچنین اعلام کرد که بازیگران دو کاراکتر جدید بازی، Lea Seydoux (که برای بازی در فیلم‌هایی مانند Mission Impossible: Ghost Protocol شناخته‌شده است) و Lindsay Wagner (که بیشتر به خاطر ایفای نقش در فیلم‌هایی مانند «مرد شش میلیون دلاری» و «زن بیونیک» شناخته می‌شود) بوده‌اند.

کوجیما توضیح داد که استودیوی Kojima Productions همچنین مجبور به اسکن کردن Wagner شده تا بتواند با استفاده از داده‌های سه‌بعدی این اسکن، نسخه‌ای جوان‌تر از او را همان‌طور که در تریلر دیده می‌شد، ایجاد کند.

کوجیما علاوه بر اینکه مشارکت Seydoux و Wagner در ساخت Death Stranding را اعلام کرد، اضافه کرد که «هنوز بازیگران دیگری هم وجود دارند که معرفی نشده‌اند.»

با این حال کوجیما بیان کرد که بازیگران حاضر در پروژه‌ی Death Stranding ازجمله Norman Reedus، Mads Mikkelsen،  Lea Seydouxو Lindsay Wagner، ازجمله کسانی بوده‌اند وی «شدیداً به آن‌ها علاقه‌مند شده و قصد همکاری کردن با آن‌ها را داشته است». او اضافه کرد که: «من توانستم در آن‌ها اعمال‌نفوذ کنم و سپس به‌سادگی، از آن‌ها خواستم که در بازی من حضور داشته‌باشند.» وی همچنین اضافه کرد: «قصد من از ساخت این بازی فروش و یا بازاریابی نیست، بلکه فقط بر الهام گیری از خلاقیت خودم تکیه کرده‌ام.» تا بتواند عنوانی را برای ترویج «خانواده‌دوستی و همکاری بین‌المللی» بین بازیکنان بسازند.

Death Stranding در حال حاضر به‌صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 درحال‌توسعه است. در ادامه می‌توانید تصاویر جدیدی که از این بازی منتشر شده را مشاهده کنید:

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.