نویسنده: Sasan چهارشنبه، 30 تیر 1400
ساعت 06:43

بازی Humankind از Denuvo استفاده نخواهد کرد

0 از 5

سیستم ضد استفاده غیرقانونی از نرم افزارها با نام Denuvo در سال‌های اخیر توانسته تا حد خوبی جلوی کرک شدن سریع بازی‌های ویدئویی را بگیرد اما از روز اول همیشه گزارش‌هایی از بابت تأثیر منفی این سیستم بر عملکرد اجرایی بازی‌ها وجود داشته که البته سازندگان دنوو همیشه منکر این قضیه شده‌اند. 

آخرین حاشیه پیش آمده برای دنوو مربوط به بازی Rsident Evil Village می‌شود که تعدادی از مشکلات فنی واضحی که در نسخه قانونی وجود داشت در هنگام استفاده از نسخه کرک شده برطرف می‌شد! با وجود بیانیه سازندگان دنوو مبنی بر دروغین بودن این ادعاها، کپکام وارد عمل شد و با عرضه آپدیتی تازه، مشکلی که در اثر استفاده از دنوو برای مصرف‌کنندگان قانونی به وجود آمده بود را چند ماه بعد از عرضه برطرف کرد. 

در پی این مسائل، Amplitude Studios امروز به طور رسمی اعلام کرد که برای اینکه مخاطبان در اجرای بازی Humankind به مشکلی برنخورند، این عنوان برخلاف رسم معمول محصولات سگا بدون استفاده از دنوو منتشر خواهد شد. 

امید است که دیگر سازندگان هم برای مصرف‌کنندگان قانونی خود ارزش بیشتری قائل شده و استفاده از چنین ابزارهای بی‌فایده‌ای را متوقف کنند چون فردی که قصد استفاده غیرقانونی داشته باشد در همه حال منتظر نسخه کرک شده می‌ماند و چنین ابزاری فقط به خریدار واقعی آسیب می‌زند. 

Sasan | اخبار | 21/07/2021
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.