نویسنده: Sasan شنبه، 26 تیر 1400
ساعت 11:05

بازی تاج و تخت، چینی می‌شود!

4 از 5

موفقیت تجاری قابل توجه این سریال Game of Thrones باعث شد تا تلاش‌هایی برای ساخت سریال‌های فانتزی و علمی-تخیلی دیگری در مجموعه HBO به وقوع بپیوندد اما هیچ کدام نتوانستند انتظارات مالی مدیران این شبکه را برآورده کنند. به همین دلیل مدیریت این شبکه تصمیم به ساخت نسخه‌‎های فرعی از سریال Game of Thrones گرفته که در نقاط مختلف جهان این سریال و در دوره‌های متفاوتی از تاریخ آن به وقوع می‌پیوندند.

 

از بین نزدیک به ده پروژه‌ای که در مراحل مختلف ساخت و ایده‌پردازی هستند، بر طبق گزارش جدیدی از منابع آگاه مشخص شده که یکی از این پروژه‌ها سریالی انیمیشنی است که ماجراهای آن در سرزمین Yi Ti به وقوع می‌پیوندد. «یی تی» سرزمینی در دور دست‌های شرقی دنیای این مجموعه است که البته در هیچ بخشی از سریال و رمان‌ها حضور مستقیم نداشته اما طبق توصیفات گذری در کتاب‌های حاشیه‌ای، سرزمینی با شرایطی مشابه با دوران اوج امپراطوری چین است.

 

در سال‌های اخیر به دلیل باز شدن نسبی فضای فرهنگی کشور چین، استودیوهای مختلف هالیوودی تلاش کرده‌اند تا با اعمال تغییراتی در پروژه‌های خود، بتوانند نفوذ بهتری در بازار این کشور داشته باشند. حالا مدیران HBO با ساخت اثری در دنیای پولسازترین محصول خود که فضایی چینی دارد، عملاً قصد دارند با یک تیر چند نشان بزنند.    

Sasan | اخبار | 17/07/2021
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.