نویسنده: Sasan پنج شنبه، 05 آبان 1401
ساعت 11:38

جزئیات سیزن پس بازی Midnight Suns مشخص شد

0 از 5

بدون تردید بازی Marvel’s Midnight Suns را می‌توان یکی از مورد انتظارترین عناوینی قلمداد کرد که تا پایان سال جاری میلادی منتشر خواهند شد. این اثر که از ابتدای سال چند باری دستخوش تغییر و جا به جایی زمان عرضه شده، بر اساس آخرین اطلاعیه رسمی قرار است که در یازدهم آذرماه برای کنسول‌های نسل نهم به همراه رایانه‌‎های شخصی روانه بازار شود. در جدیدترین خبر منتشر شده از این محصول، از شخصیت‌هایی که بعد از عرضه و از طریق سیزن پس در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت رونمایی شد که به شرح زیر است:

Deadpool – مزدور شوخ طبع دنیای مارول که در سال‌های اخیر به واسطه حضور در دو فیلم سینمایی موفق شناخته‌شده‌تر از همیشه است اولین محتوای قابل دانلود بازی خواهد بود.

Venom – یکی از دشمنان قسم خورده مرد عنکبوتی که او هم در این سال‌ها در فیلم‌های تک نفره موفقی حضور داشته، دومین شخصیت موجود در سیزن پس است.

Morbius – دشمن دیگر مرد عنکبوتی که با توجه با قدرت‌های خون آشامی خود سنخیت بسیار خوبی با حال و هوای بازی دارد، در قالب این عنوان فرصت خواهد داشت تا خاطره فیلم افتضاح و شکست خورده‌ای که امسال با حضور او در سینماها اکران شد را از ذهن مخاطبان پاک کند.

Storm – یکی از شخصیت‌های کلیدی ماجراهای گروه X-Men که قدرت‌های کنترل آب و هوای او حالتی کاملاً جادویی دارد، در حال حاضر آخرین شخصیت معرفی شده برای سیزن پس بازی به حساب می‌آید.

با اضافه شدن تمامی این شخصیت‌ها، مراحل جدیدی هم متمرکز بر آن‎‌ها به بازی اصلی اضافه خواهد شد و همچنین 23 اسکین متفاوت برای تمامی شخصیت‌های قابل کنترل هم در دسترس خریداران سیزن پس قرار خواهد گرفت.

Sasan | اخبار | 27/10/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.