نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 15 آبان 1402
ساعت 09:00

IO Interactive تمایل به ساخت چندین بازی جیمز باند دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ IO Interactive سازنده سری بازی‌های محبوب هیتمن، حالا می‌توان گفت که مدت زمان نسبتا زیادی است که روی ساخت یک بازی کاملا تازه از مجموعه جیمز باند کار می‌کند. با توجه به گزارش‌هایی که تاکنون از این بازی منتشر شده می‌دانیم که در بخش داستان، سازندگان به جای اقتباس از فیلم‌های سری 007 این بار به سراغ بازگویی یک روایت داستانی کاملا تازه و اورجینال رفتند تا به نوعی داستان متفاوتی از شکل‌گیری و پیدایش جیمز باند را روایت کنند. پیرامون این پروژه، Hakan Abrak مدیر IO Interactive اخیرا گفته که استودیو امیدوار است تا عناوین بیشتری از جیمز باند را تولید کند.

من خیلی دوست دارم زمانی برسد که بازیکنان به گذشته نگاه و روند چند بازی جیمز باند را مرور کنند، و با خود بگویند که واقعا مسیر داستانی فوق‌العاده‌ای بود. ... رویا و جاه‌طلبی ما همین هست که [بتوانیم مشابه سری هیتمن] روی چند پروژه و بازی جیمز باند کار کنیم. ما همیشه همین دید را داشتیم و درباره‌اش صحبت کرده‌ایم.

گفتنی است که مراحل ساخت این بازی که فعلا به صورت Project 007 شناخته می‌شود، همچنان ادامه دارد و باید دید که رونمایی رسمی از نام و خود بازی چه زمانی اتفاق می‌افتد. سازندگان اخیرا درباره بازی، این اشاره را داشتند که فضاسازی کلی آن شباهت‌هایی با فیلم‌های جیمز باند با هنرنمایی دنیل کریگ خواهد داشت، و اینکه با هدف ارائه «یک فانتزی تمام‌عیار ژانر جاسوسی» ساخته می‌شود. IO Interactive همچنین قبلا گفته بود که بازی حداقل تا پیش از آوریل 2025 عرضه نخواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.