نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 17 مهر 1397
ساعت 13:00

همکاری سازنده بازی Cyberpunk 2077 با یک استودیو بازی‌های چندنفره

0 از 5

CD Projekt اخیرا از شروع همکاری با یک استودیو کانادایی به نام Digital Scapes در ساخت بازی Cyberpunk 2077 خبر داده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی فاش شده که استودیو لهستانی CD Projekt Red، سازنده بازی موردانتظار Cyberpunk 2077 یک استودیو بازی‌سازی کانادایی به نام Digital Scapes را استخدام کرده تا در کنار آن‌ها، مراحل توسعه این بازی را پیش ببرند. گفتنی است که استودیو Digital Scapes قبلا سابقه همکاری با یک استودیو لهستانی دیگر یعنی Techland را برای ساخت ماد زامبی PvP در بازی Dying Light نیز داشته است. در این خبر، تنها به شروع همکاری این دو استودیو برای بازی Cyberpunk 2077 اشاره شده و سی‌دی پراجکت درباره جزئیات استخدام Digital Scapes در این پروسه چیزی نگفته است.

گفتنی است که در متن خبر اولیه که توسط PC Gamer تهیه شده، گفته شده که CD Projekt در جریان یک نشست خبری، به شکل خاص گفته که Digital Scapes «دارای تاریخچه‌ای از ساخت عناوین چندنفره AAA در کنسول‌ها و PC است که ابزارهای توسعه بازی، پیش‌نیازهای تولید و خدماتی از نوع پردازش ابری» را ارائه می‌دهد. در این رابطه، رئیس استودیو Digital Scapes یعنی Michal Nowakowsi نیز گفته که قرارداد همکاری آن‌ها و سی‌دی پراجکت یک همکاری طولانی‌مدت در ارتباط با «استعدادها، تجربیات و دانش تکنولوژیک» است. به علاوه پیرامون این همکاری، Variety نیز گفته که Digital Scapes قرار است در زمینه «ساخت و بهینه‌سازی راهکارهای فنی و تکنولوژیک» به CD Projekt Red کمک کند.

با در نظر گرفتن این صحبت‌ها، می‌توان نتیجه گرفت که این همکاری بیشتر از نوع توسعه بخش چندنفره برای بازی «سایبرپانک 2077» است؛ بخشی که پیش از این هم البته در شکل و ابعادی متفاوت برای بازی تایید شده بود ولی با تاکید سازندگان، «این بازی بیشتر قرار است یک تجربه خالص RPG باشد و قطعا به عنوان یک شوتر چندنفره شناخته نمی‌شود». در این ارتباط، Patrick Mills از این استودیو قبلا گفته بود که توسعه‌دهندگان روی نوعی حالت چندنفره برای بازی تحقیق می‌کنند که ممکن است پس از عرضه بازی هم منتشر شود.

در Cyberpunk 2077، وقایع بازی از طریق شخصیتی به نام V و از زاویه دید اول شخص، در شهری آینده‌گرایانه و سایبرپانکی به نام Night City روایت می‌شود. این بازی که برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دست ساخت است، هنوز تاریخ انتشار دقیق خودش را پیدا نکرده، ولی برخی گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که طرفداران احتمالا در سال ۲۰۱۹ می‌توانند منتظر عرضه آن باشند.

برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: فروردين 1397
    نظرها: 38
    تشکر: 31
    تشکرشده: 29
    کنسول‌های بازی:

    سایبرپانک به نظرم قبل از شروع نسل بعد عرضه می‌شه. اگر اواخر 2019 / اوایل 2020 رو زمان شروع نسل بعد در نظر بگیریم از این می‌ترسم عجله کردن کار دست سی دی پراجکت بده و بازی نهایی اون طور که انتظار ایجاد کردن عمل نکنه.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: خرداد 1397
    نظرها: 4
    تشکر: 0
    تشکرشده: 3
    کنسول‌های بازی:

    سلام هر دفعه که ی خبری از این بازی منتشر میشه صبر کردن برای بازی سخت ترین کار ممکن میشه.همچنان چشم انتظار روز انتشار!؟

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.