نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 26 مهر 1397
ساعت 08:00

تغییر در حداکثر تعداد بازیکنان ماد Blackout در آپدیت جدید

0 از 5

Treyarch در آپدیت تازه بازی Black Ops 4، بار دیگر حداکثر تعداد بازیکنان ماد بتل رویال بازی را تغییر داده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بحث درباره حداکثر تعداد بازیکنان حاضر، در هر سرور ماد بتل رویال Blackout در بازی Call of Duty: Black Ops 4، از زمان برگزاری دوره بتای این ماد جدی شد و Treyarch از همان دوره که این تعداد را از ۸۰ بازیکن به ۸۸ ارتقا داد روشن کرد، که هنوز در این باره به تصمیم قطعی نرسیده و ممکن است در بازی نهایی با تغییر مواجه شود. آن‌ها درنهایت پس از برگزاری آن دوره موفق، بازخوردها و پیشنهادات مختلفی جمع‌آوری کردند و در بازی نهایی که چند روز پیش عرضه شد، تغییرات مختلفی را از جمله در بحث حداکثر تعداد بازیکنان Blackout اعمال کردند.

به تازگی اما تری‌آرک آپدیت تازه‌ای برای بازی عرضه کرده که پس از اعمال، یک بار دیگر شاهد تغییرات در حداکثر تعداد بازیکنان در حالت‌های مختلف بخش بتل رویال بازی هستیم. در این ارتباط گرچه حالت solo ماد بلک‌اوت شاهد هیچ تغییری نبوده، ولی در حالت Duos matches تعداد بازیکنان به ۱۰۰ نفر افزایش یافته و حالت Quads matches هم از ۱۰۰ نفر به ۸۸ نفر کاهش یافته است. تری‌آرک البته در خصوص اینکه چرا در Quads matches این تعداد با کاهش مواجه بوده نیز گفت:

ما همچنان در حال بروزرسانی گزینه‌ها و بخش‌های مختلف بازی هستیم تا اطمینان حاصل شود که بازیکنان، در همه پلتفرم‌ها و در همه مادهای این بازی با بهترین تجربه کاربری ممکن بازی را دنبال می‌کنند.

آپدیت اخیر البته موارد انبوهی از فیکس‌ها، بهبودهای فنی، پایداری، برطرف شدن مشکلات UI و رفع بسیاری از باگ‌ها را هم به همراه خودش آورده است. همچنین برخی از بروزرسانی‌های بخش پایداری سیستم، مخصوص پلتفرم PC بازی است، که به گزارش‌های زیاد بازیکنان از کرش کردن‌های بازی مرتبط است. شما می‌توانید همه تغییرات اعمال شده در بازی، بواسطه این آپدیت را در Reddit مشاهده کنید.

بازی :کال آو دیوتی: بلک آپس 4» که حدود ۵ روز پیش برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شد، تاکنون فروش خیره‌کننده‌ای را از نسخه‌های دیجیتالی خود داشته، ولی گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد نسخه‌های فیزیکی این بازی، در روزهای اول فروش خود با افت شدید (تا ۵۹٪) در مقایسه با Black Ops 3 مواجه بوده‌اند. با این حال حتی با در نظر گرفتن این موضوع، جدیدترین بازی تری‌آرک موفق شده تا رکورد فروش دیجیتالی روز اول تاریخ اکتیویژن را به نام خودش ثبت کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.