نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 04 آبان 1397
ساعت 16:00

Vampyr به نینتندو سوییچ راه پیدا می کند

0 از 5

در گزارش مالی اخیر Focus Home Interactive، عرضه بازی Vampyr برای نینتندو سوییچ تایید شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ عرضه بازی Vampyr در اوایل سال ۲۰۱۸، سورپرایز خوبی از جانب Dontnod بود که بازیکن را در نقش یک خون‌آشام، به انگلستان ویکتوریایی می‌برد. این بازی در مجموع موفق شد امتیازات نسبتا خوبی هم بگیرد و نشان دهد که در حد و اندازه‌های خود، یک بازی جالب‌توجه به حساب می‌آید. این عنوان که اصالتا روی پلتفرم‌های مقصد پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC  عرضه شده است، اخیرا فاش شده که قصد وارد شدن به کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ را هم دارد.

خبر تازه، براساس گزارش مالی اخیر Focus Home Interactive منتشر شده که نشان می‌دهد ناشران این بازی، عرضه آن به Nintendo Switch را نیز مد نظر دارند. البته متاسفانه در این گزارش، اشاره‌ای به جزئیات مهم نظیر زمان چنین عرضه‌ای نشده و همچنین معلوم نیست که بازی با چه قیمتی هم عرضه می‌شود. این خصوصا با در نظر گرفتن شرایط فروش عناوین روی این پلتفرم هم هست و این می‌تواند فقط به شکل فروش دیجیتالی باشد و یا اینکه به شکل فیزیکی هم عرضه شود. به علاوه، اخیرا برخی بازی‌های بزرگ به شکل استریمی نیز برای این پلتفرم عرضه شده بودند که این نیز می‌تواند یکی از روش‌ها برای عرضه بازی در این سیستم باشد. نکته دیگر این است که با توجه به اینکه بعید است خود Dontnod درحال حاضر روی پورت کردن نسخه نیتندو سوییچ بازی کار کند، این نیز معلوم نیست که پروژه توسط تیم خارجی صورت بگیرد یا یک تیم درونی دیگر این کار را انجام دهد.

در هر صورت صرف خبر عرضه این بازی برای سوییچ، می‌تواند برای طرفداران این کنسول و دنیای نینتندو جذابیت زیادی داشته باشد. بازی Vampyr هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس قرار دارد و در نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ نیز امتیاز 7 از 10 را دریافت کرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.