نویسنده: میلاد شجری جمعه، 18 آبان 1397
ساعت 08:30

Operation جدید بازی Rainbow Six Siege معرفی شد

5 از 5

شرکت یوبی‌سافت اولین جزییات از آپدیت بزرگ بعدی یا Operation جدید بازی Rainbow Six Siege با نام Wind Bastion را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت فرانسوی یوبی‌سافت (Ubisoft) اولین جزییات از آپدیت بزرگ بعدی بازی Rainbow Six Siege را منتشر کرد. این آپدیت بزرگ که Operation Wind Bastion نام گذاری شده، قرار است که دو اپراتور جدید در کنار یک نقشه چندنفره جدید را در شروع فصل چهارم از سال سوم، به بازی اضافه کند. این دو اپراتور که یکی از آن‌ها Attacker و دیگری Defender است، عضو نیرو‌های GIGR کشور پادشاهی مراکش خواهند بود. شرکت یوبی‌سافت طی پستی در وبلاگ بازی Rainbow Six Siege خود، اپراتور مهاجم جدید را به عنوان یک فرد بی مسئولیت اما در عین حال جستجوگر زیرک معرفی می‌کند که یک فرد ماهر در ماموریت‌های محیطی، با استعدادی برای عقب نگه داشتن دشمنان است. اپراتور تدافعی نیز به عنوان یک فرمانده سرسخت و بدون احساس توصیف شده که احترام را الهام می‌بخشد و از آن برای هدایت نیرو‌های ویژه آینده کشور مراکش استفاده می‌کند.

نقشه جدید بازی Rainbow Six Siege که Fortress نام دارد نیز یک پایگاه نظامی در کوه‌های Atlas است. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت یوبی‌سافت، این نقشه از دو بخش قابل تشکیل تشخیص خواهد شد که مجموعه‌ای از فضا‌های باز، نقاط مخصوص سنگرگیری، خطوط دید برای هر دو درگیری‌های نزدیک و دور را برای بازیکنان فراهم می‌سازد. نقشه Fortress همچنین اولین نقشه در بازی است که به شدت با یک اپراتور مرتبط است؛ البته یوبی‌سافت هنوز اعلام نکرده که این اپراتور، کدام یک از دو اپراتور یا دیگر اپراتور‌های بازی است.

معرفی کامل آپدیت بزرگ Wind Bastion و دیگر محتویاتی که برای فصل چهارم از سال سوم بازی Rainbow Six Siege در نظر گرفته شده، قرار است در جریان فینال Pro League بازی که بین روز‌های ۲۶ تا ۲۷ آبان‌ماه ۹۷ (۱۷ تا ۱۸ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) اتفاق بیافتد. گفتنی است که یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که قرار است هم‌زمان با آغاز فصل چهارم در بازی ایجاد شود، سانسور و پاک کردن تعدادی از محیط‌ها و آیکن‌های داخل بازی، است. شرکت یوبی‌سافت در حال پاک کردن ارجاعات مختلف به محتوای بزرگسال نظیر قمار و ارتباط جنسی، قبل از عرضه بازی Rainbow Six Siege برای کشور‌های آسیایی که محدودیت‌های سنگین‌تری دارند، است.

آخرین آپدیت منتشر شده برای بازی Rainbow Six Siege یعنی Update Y3S3.2، بسیاری از باگ‌ها و مشکلاتی که در بازی وجود داشتند را برطرف کرد. این آپدیت همچنین تغییرات متعادل سازی برای اپراتور‌های Clash و Maestro به همراه داشت. دو تا از اسلحه‌های بازی یعنی SMG-11 و Vector نیز دچار تغییراتی نظیر کم شدن میزان لگد و همچنین بهبود کنترل، شدند. در نهایت، بازی Rainbow Six Siege برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.