نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 09 دی 1393
ساعت 18:21

آپدیت جدید PSN برای رفع مشکل اتصال به شبکه

0 از 5

آپدیت جدید PSN برای رفع مشکل اتصال به شبکه

بعد از حمله ی گروه لیزارد به شبکه های ایکس باکس لایو و PSN و مشکلات ایجاد شده به واسطه ی آن برای این شبکه ها امروز سونی با عرضه ی آپدیتی جدید برای PSN نشان داده است که در زمینه ی حل مشکلات این شبکه پیشرفت هائی داشته است . امروز سونی در حساب رسمی خود در توییتر با اشاره به مشکلات پیش آمده برای PSN در کریسمس امسال اعلام کرده است که این آپدیت جدید باعث خواهد شد کاربران بدون نیاز به تغییر در MTU به PSN متصل شوند .

" ما شبکه را با این آپدیت جدید آزمایش کردیم و اعلام میکنیم که بدون نیاز به تغییر در مقدار MTU و با تنظیمات استاندارد توانسته ایم به شبکه متصل شویم . البته ممکن است عده ای نتوانند باز هم به شبکه وصل شوند که در این حالت نظرات شما کاربران بسیار ارزشمند بوده و ما بر اساس نظرات شما سعی میکنیم تا این مشکل را به طور کامل حل کنیم . "

اگر از جمله دوستداران سونی هستید و هنوز برای اتصال به شبکه ی PSN با مشکل مواجهید و می‌خواهید در اینباره اطلاع رسانی کنید ابتدا به این آدرس (آدرس بدلیل غیرفعال شدن سرویس دهنده حذف شده است) بروید و سپس اطلاعات زیر را وارد کنید :

موقعیت جغرافیائی خودتان ( در چه کشوری زندگی میکنید ! )
ISP که اینترنت را از آن دریافت میکنید !!
با چه کنسولی به شبکه متصل میشوید .
کد خطائی که دریافت میکنید . در زمینه ی کد خطا لطفا دقت کنید . اگر بتوانید تصویری از کد خطا تهیه و ارسال کنید بسیار ارزشمند خواهد بود .

به نظر میرسد که تعداد زیادی هنوز قادر به اتصال به شبکه نیستند اما ما ( سونی ! ) در این زمینه خوش بین هستیم چرا که پیشرفت های بسیار خوبی در راه حل این مشکل داشته ایم .
-----
در متن اصلی خبر نوشته شده که اگر امروز به شبکه وصل نشدید بهتر هست که این مسئله رو با تنظیمات استاندارد امتحان کنید . نکته ی جالب ناراحتی نویسنده ی خبر که ساکن ایتالیاست از سرعت پائین آپلودش هست که سونی رو در این زمینه مقصر نمیدونه .

تست اتصال به شبکه PSN

واقعا با این سرعت پائین چطوری زندگی میکنن خندان

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.