نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 23 آبان 1397
ساعت 13:00

تعداد عناوین Xbox Game Pass از 200 بازی عبور کرد

0 از 5

بنا بر آمارهای تازه، سرویس اشتراکی و محبوب Xbox Game Pass حالا میزبان بیش از ۲۰۰ بازی برای مشترکان خودش است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سرویس Xbox Game Pass به عنوان یک برنامه با قابلیت خرید حق اشتراک، به اعضای خود امکان دسترسی به کتابخانه‌ای از «بیش از ۱۰۰» بزرگ را مشترکین می‌دهد؛ آماری که حالا می‌توان آن را به «بیش از ۲۰۰ بازی» بروزرسانی کرد. گزارش تازه، براساس فهرست کامل عناوین حاضر در کتابخانه این سرویس در وب‌سایت مایکروسافت منتشر شده و به شکل دقیق‌تر، این سرویس حالا میزبان ۲۰۸ بازی برای مشترکان خودش است.

آمار تازه همچنین یک جهش بزرگ نسبت به ماه جولای و آمار بیش از ۱۸۰ بازی نیز محسوب می‌شود. با در نظر گرفتن اضافه شدن ۱۶ بازی دیگر به سرویس که در جریان رویداد X018 اعلام شد و همچنین خریداری تیم‌های بازی‌سازی جدید توسط مایکروسافت، انتظار می‌رود که تعداد و تنوع بازی‌های موجود در این سرویس در آینده بسیار بیشتر نیز بشود. این در کنار روند رو به رشد علاقه ناشران و بازی‌سازان third party، و حضور بازی‌های آن‌ها در این سرویس نیز در نظر گرفته می‌شود. پیرامون بازی‌های این سرویس، گیم پس اجازه دسترسی مشترکین از همان روز اول عرضه، و تجربه بازی‌های فرست پارتی مایکروسافت را هم می‌دهد که این شامل عناوینی نظیر Sea of Thieves و Forza Horizon 4 و در آینده نیز بازی‌هایی مثل Crackdown 3 می‌شود.

اخیرا گزارش‌هایی نیز مطرح شد که از ورود این سرویس اشتراکی به دنیای PC حکایت داشت؛ به این ترتیب با وجود اینکه سرویس هم‌اکنون در ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد ساتیا نادلا رئیس شرکت مایکروسافت، از تمایلش برای پشتیبانی سرویس در ویندوز ۱۰ هم پرده برداشته بود. در حال حاضر بازیکنان ایکس‌باکس وان می‌توانند با پرداخت ماهیانه ۱۰ دلار، به فهرست بلندبالایی از بیش از ۲۰۰ بازی دسترسی داشته و آن‌ها را پس از دانلود و نصب، روی کنسول خود تجربه کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.