نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 29 آبان 1397
ساعت 16:00

آپدیت جدید Fallout 76 حدود ۴۸ گیگابایت حجم دارد

0 از 5

Bethesda دومین آپدیت با حجمی فراتر از سایز دیتای اورجینال Fallout 76 را هم منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Bethesda چند روز پیش اعلام کرد که آن‌ها درحال آماده کردن یک Patch جدید برای Fallout 76 هستند، که قرار است بسیاری از مشکلات گزارش شده را رفع کند و البته، از حجمی بسیار بالا هم برخوردار خواهد بود. با در نظر گرفتن آپدیت روز اول این بازی که حجمی بیشتر از بازی اصلی (حدود ۵۱ گیگابایت) داشت، بسیاری تصور می‌کردند که منظور از حجم بالای آپدیت بعدی، سایزهایی بین ۱۰ تا ۱۵ گیگابایت باشند. آپدیت‌های پرحجم و تا ۲۵ گیگابایتی نیز دیگر این روزها در دنیای گیم به روند عادی تبدیل شده و حتی این مقدار حجم نیز می‌توانست برای آپدیت بعدی فال‌اوت ۷۶ درنظر گرفته شود.

حالا که این آپدیت منتشر شده و بازیکنان برای تجربه یا ادامه تجربه بازی، حتما بایستی آن را نصب هم کنند، مشخص شده که باز هم بسیار فراتر از پیش‌بینی‌هاست و حتی از ۴۵ گیگابایت نیز عبور کرده است! درواقع این پچ با ۴۸٫۳۹ گیگابایت سایز روی کنسول‌ها، نزدیک به آپدیت روز اول بازی و باز هم از سایز اولیه خود بازی بیشتر حجم دارد. البته براساس گزارش‌ها، این حجم فقط برای بازیکنان کنسولی است و پچ نسخه PC بازی حدود ۱۵ گیگابایت است.

استودیو بتزدا پیرامون این انتشار، یک Patch Note کامل نیز منتشر کرده است. به این ترتیب بازیکنان پس از نصب این بروزرسانی، شاهد بهبودهای فنی، پایداری بیشتر بازی و ارتقا عملکرد کلی بازی خواهند بود. این پچ همچنین برخی رابط‌های کاربری مشکل‌دار را هم فیکس می‌کند، برخی مشکلات گزارش شده در بخش PvP، برخی کوئست‌های گلیچ دار، مشکلات گزارش شده درباره مکانیک‌های C.A.M.P و بسیاری از باگ‌های کوچک و بزرگ دیگر را نیز برطرف می‌کند. شما می‌توانید فهرست کامل این Patch Note را در وب‌سایت Bethesda مطالعه کنید.

پیرامون این بازی، اخیرا گزارش‌هایی منتشر شد که پس از شلیک همزمان سه Nuke توسط بازیکنان، سرورهای این بازی به کلی کرش کردند. درحال حاضر نیز سرورهای بازی به شکل موقت غیرفعال شدند تا مشکلات جاری رفع شود. این استودیو در پست توییتری خود، البته اشاره‌ای هم نکرده که سرورهای بازی چه زمانی مجدد فعال می‌شوند و در این زمینه، باید منتظر ماند.

بازی Fallout 76 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید اولین تجربه و بررسی مقدماتی این بازی را هم به قلم محمد جواد فرج الهی، در بازی مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.