نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 05 آذر 1397
ساعت 09:00

احتمال فاش شدن موعد عرضه تعدادی از انحصاری‌های سونی در TGA 2018

0 از 5

بنا به ادعای یک وب‌سایت برزیلی، سونی قصد دارد ۱۰ روز دیگر تاریخ انتشار بازی‌های Death Stranding، Ghost of Tsushima و Dreams را فاش کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیرا یک وب‌سایت برزیلی به نام Combo Infinito، ادعا کرده که با توجه به اطلاعاتی که از منبع خود در شعبه برزیل سونی به دست آورده، طرفداران می‌توانند امیدوار باشند که تاریخ انتشار تعدادی از عناوین انحصاری و شدیدا موردانتظار پلی‌استیشن 4، از جمله Death Stranding، Ghost of Tsushima و Dreams در جریان رویداد The Game Awards 2018 در ۶ دسامبر (۱۵ آذر) اعلام می‌شود.

در ادعای اخیر که بایستی به عنوان شایعه و خبر غیر رسمی نیز در نظر گرفته شود، ادعا شده که این سه بازی، شاهد فاش شدن تاریخ عرضه دقیق خواهند بود یا حداقل، زمان اعلام تاریخ عرضه آن‌ها در این رویداد مشخص می‌شود. گفتنی است که انتشار تریلر تازه برای هر کدام از این بازی‌ها نیز از دیگر بخش‌های ادعای وب‌سایت برزیلی بوده است. در رابطه با رویداد امسال TGA، قبل از این مشخص شده بود که امسال ترافیک خبرها و اطلاعیه‌ها از همه سال‌های قبل بیشتر است و همچنین هیدئو کوجیما نیز به شکلی در آنجا حاضر می‌شود. در حالی که پیش‌بینی می‌شد این حضور، همراه با نمایش تازه‌ای هم از Death Stranding باشد، ولی مشخص شدن تاریخ عرضه این بازی که حدود ۳ سال هم از زمان معرفی آن می‌گذرد، خبری بسیار خوشحال‌کننده‌تر است.

در این شرایط، Ghost of Tsushima نیز در میان اسامی ادعا شده دیده می‌شود که البته در مقایسه با Death Stranding مدت زمان خیلی زیادی هم از معرفی آن نمی‌گذرد. همچنین با در نظر گرفتن الگوی عرضه سونی و البته به عنوان یک بازی از استودیو Sucker Punch، مشخص شدن تاریخ عرضه بازی در دسامبر جاری کمی زود به نظر می‌رسد. درنهایت هم بازی Dreams که باید گفت مدت‌هاست که از زمان عادی مشخص شدن تاریخ عرضه آن هم گذشته است. پیرامون این بازی که بارها خبر تاخیر آن در سال‌های قبل منتشر شده بود، سونی سال گذشته وعده داد که دوره بتای آزمایشی آن در سال ۲۰۱۸ برگزار می‌شود؛ دوره‌ای که تا این روزهای پایانی سال ۲۰۱۸ هم برگزار نشده، ولی سازندگان وعده دادند که همچنان روی این وعده خود تاکید دارند.

هر سه این بازی‌ها، در یکی از اطلاعیه‌های اخیر سونی مورد اشاره واقع شدند و این شرکت گفته که سازندگان این عناوین، شدیدا سرگرم پولیش کردن آن‌ها هستند؛ به همین خاطر هم آن‌ها قصد ندارند تا وقتی که بازی‌ها کاملا آماده عرضه شوند، تاریخ عرضه‌شان را فاش کنند. به هر ترتیب، حدود ۱۰ روز تا برگزاری TGA 2018 زمان باقی مانده و به زودی مشخص می‌شود که این شایعه اخیر صحت داشته یا خیر.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.