نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 06 آذر 1397
ساعت 09:00

Red Dead Online برای بازیکنان نسخه Ultimate زودتر در دسترس قرار می‌گیرد

2 از 5

بازیکنانی که در روزهای اول عرضه Red Dead Redemption 2 بازی را تجربه کردند، زودتر به Red Dead Online دسترسی پیدا می‌کنند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی Rockstar Games پیش از این تایید کرده بود که ماد اختصاصی آنلاین و چندنفره بازی Red Dead Redemption 2 موسوم به Red Dead Online، در ادامه امروز ۲۷ نوامبر آنلاین می‌شود. با این حال همان‌طور که قبلا فاش شده بود، این ماد کار خودش را به صورت یک دوره آزمایشی و بتا شروع می‌کند. به تازگی نیز فاش شده که همه دارندگان بازی، این امکان را ندارند که وارد این دوره شوند و ابتدا بازیکنانی که نسخه Ultimate Edition بازی را تهیه کردند، چنین امکانی را پیدا می‌کنند.

براساس اطلاعیه راک‌استار، بازیکنانی که موفق شدند بازی Red Dead Redemption 2 را از همان روز اول عرضه تجربه کنند، می‌توانند از فردا ۲۸ نوامبر وارد بتای Red Dead Online شوند. کسانی که موفق شدند در سه روز اول عرضه، بازی اصلی را تجربه کنند، می‌توانند در روز ۲۹ نوامبر (۸ آذر) و در نهایت هم از روز ۳۰ نوامبر / ۹ آذر، این ماد آنلاین در اختیار همه دارندگان بازی اصلی قرار می‌گیرد. در توصیف این ماد گفته شده که «دنیای بازی، تبدیل به یک دنیای آنلاین جدید و زنده می‌شود که آماده به اشتراک گذاشته شدن با چندین بازیکن خواهد شد». برای مثال بازیکنان می‌توانند به رقابت‌های هشت نفره وارد شوند تا چالش‌هایی مثل شکار، ماهیگیری، مبارزه و ... را تجربه کنند.

براساس اطلاعات موجود، در Red Dead Online نیز مثل GTA Online بازیکن می‌تواند شخصیت قابل بازی خودش را ساخته و سفارشی‌سازی کند. در اینجا ممکن است امکان تخصیص مهارت و قابلیت هم مطرح باشد؛ این هم به خاطر این بخش از توضیح راک‌استار است که گفته «مهارت و توانایی‌های خودتان را متناسب با سبک بازی خودتان تنظیم کنید». در ارتباط با این ماد، گمانه‌زنی‌های دیگری هم مطرح است و گفته شده که احتمالا امکان چادر و کمپ تشکیل دادن و همچنین دوئل کردن نیز در حالت آنلاین وجود خواهد داشت؛ مواردی که دیگر مدت زمان کمی برای مشخص شدن صحت آن‌ها باقی مانده است.

بازی «رد دد ردمپشن 2» هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد. همان‌طور که اشاره شد، ماد Red Dead Online نیز که کار خود را در حالت بتا شروع کرده، از روز ۹ آذر برای همه دارندگان بازی در دسترس قرار می‌گیرد. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی اختصاصی Red Dead Redemption 2 به قلم «فردین باقریان» را نیز در بازی مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.