نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 06 آذر 1397
ساعت 15:30

اضافه شدن حالت و اسلحه‌های جدید در آپدیت ۶.۳۱ بازی Fortnite

0 از 5

آپدیت نسخه ۶.۳۱ بازی فورتنایت، حالت Team Rumble LTM را در کنار اسلحه‌های Pump Shotgun جدید به بازی اضافه می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت اپیک گیمز (Epic Games) آپدیت نسخه ۶.۳۱ را برای عنوان پرطرفدار فورتنایت منتشر کرده است که محتویات جدیدی را به این بازی اضافه می‌کند. از جمله این محتویات می‌توان به اضافه شدن یک حالت جدید برای مدتی محدود اشاره کرد. حالت Team Rumble LTM که در بخش بتل رویال بازی فورتنایت در دسترس قرار دارد، دو تیم متشکل از ۲۰ بازیکن را در مقابل یک دیگر قرار می‌دهد و اولین تیمی که بتواند به امتیاز ۱۰۰ برسد را به عنوان برنده یا Victory Royale معرفی می‌کند. در نسخه جدید از این حالت، زمان Respawn بازیکنان به پنج ثانیه افزایش پیدا کرده است و همچنین آنان، قادر خواهند بود که اسلحه‌ها و مهمات خود را نیز حفظ کنند. با کشتن هر یک از اعضای تیم مقابل نیز شما به مقداری نامشخصی از مهمات در کنار دسته تصادفی از ۱۲۰ چوب یا ۹۰ سنگ یا ۶۰ فلز دست پیدا خواهید کرد. گفتنی است که در این حالت فقط اسلحه‌های Uncommon یا بهتر موجود خواهد بود؛ بنابراین همکاری تیمی اهمیت بالایی دارد.

آپدیت جدید بازی فورتنایت، اسلحه‌های Pump Shotgun جدید از نوع Epic و Legendary variation را به بخش بتل رویال اضافه می‌کند. حالت Save the World نیز با عرضه بروزرسانی اخیر، حالا میزبان قابلیت جدید به نام R.O.S.I.E که قطرات باران اسیدی را روی سر دشمنان در حال یورش، می‌ریزد. در کنار این قابلیت جدید همچنین یک اسلحه سرد جدید به نام Six Feet Under Shovel که نوعی بیل است در کنار محتوای داستانی موردانتظار Canny Valley Act 2 به قسمت Save the World اضافه شده است. این محتوای داستانی جدید، ماموریت‌ها و شخصیت‌های جدید را به این قسمت اضافه می‌کند.

بازی Fortnite روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوئیچ و دستگاه‌های موبایل دارای یکی از دو سیستم عامل اندروید یا IOS در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.