نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 29 آذر 1397
ساعت 19:00

رکوردشکنی بزرگ نینتندو سوئیچ در آمریکا شمالی

0 از 5

کمپانی نینتندو از رکورد شکنی کنسول ننیتندو سوئیچ در آمریکا شمالی به لحاظ فروش خبر داد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کنسول نینتندو سوئیچ توانست به رکورد فروش جدیدی در آمریکا شمالی دست یابد. شرکت نینتندو به تازگی خبر داده است که این کنسول در بازه زمانی ۲۰ ماهه گذشته خود توانسته بیش از هر کنسول دیگری در همین بازه زمانی در نسل هشتم، در کشور آمریکا شمالی فروش کند و رکورد سریع‌ترین فروش کنسول‌ها در نسل جاری را آن خود کند. این کمپانی ژاپنی به نقل از داده‌های آماری گروه NPD، گفته است که این کنسول تا آخر ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ میلادی، در آمریکای شمالی بیش از ۸.۷ میلیون نسخه فروش کرده است و همچنین اذعان کرد که تاکنون سوئیچ پرفروش‌ترین کنسول سال ۲۰۱۸ میلادی در این منطقه بوده است.

در کنار این خبر، کمپانی نینتندو گزارشی از آخرین آمار فروش بازی‌های انحصاری خود در منطقه آمریکا شمالی منتشر کرد. طبق این گزارش، بازی‌ The Legend of Zelda: Breath of the Wild تاکنون بیش از ۴ میلیون نسخه و همچنین بازی Mario Kart 8 Deluxe بیش از ۵ میلیون نسخه در آمریکا فروش داشته است. بازی Super Mario Odyssey نیز به تازگی به فروش ۴.۷ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرده است. در این میان، بازی‌های Pokemon: Let's Go Eevee و Let's Go Pikachu در مجموع روی هم ۲ میلیون نسخه و بازی Super Mario Party تعداد ۱.۴ میلیون نسخه فروش کرده‌اند.

در پایان، نینتندو بازی‌های بزرگی در سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه خواهد کرد. این کمپانی در ماه ژانویه ۲۰۱۹ میلادی عنوان New Super Mario Bros. U Deluxe عرضه می‌کند و در ادامه، عرضه بازی‌های بزرگی چون Luigi's Mansion 3، Yoshi's Crafted World و Pokemon for Switch را برای کنسول نینتندو سوئیچ برنامه‌ریزی کرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.