نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 04 دی 1397
ساعت 13:00

ثبت رکورد سریع‌ترین فروش یک بازی ابرقهرمانی برای Spider-Man

5 از 5

بازی Marvel's Spider-Man رکورد سریع‌ترین فروش یک بازی ابرقهرمانی در آمریکا را به نام خودش ثبت کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اینسامنیاک امسال موفق شد با ترکیب عناصری نظیر یک بازی واقعا خوش‌ساخت، جذابیت ذاتی و افسانه‌ای یک شخصیت ابرقهرمانی، دوره پیش از عرضه فوق‌العاده و پشتیبانی مناسب پس از عرضه، بازی Marvel's Spider-Man را به یک پدیده جهانی برای خودش و سونی تبدیل کند. سونی در چند نوبت به عملکرد فوق‌العاده این بازی در بحث فروش اشاره داشته و مدت‌هاست که در خبرها، اعلام می‌شود که بازی موفق به رکوردشکنی در موضوعات مختلف شده است. حالا نیز خبر تازه، درباره شکسته شدن یک رکورد دیگر توسط این بازی است.

اخیرا «مت پیسکاتلا (Mat Piscatella)» از موسسه آماری NPD، در حساب توییتری خودش فاش کرده که بازی Spider-Man 2018 حالا رکورد «سریع‌ترین فروش یک بازی ابرقهرمانی تاریخ صنعت گیم در آمریکا» را به نام خودش ثبت کرده است. زمانی این موفقیت جذاب‌تر به نظر می‌رسد، که به خاطر بیاوریم تاکنون عناوین بسیار بزرگی در ژانر ابرقهرمانی در صنعت بازی منتشر شدند و حالا بازی اسپایدر-من اینسامنیاک، بالاتر از عنوان‌هایی مانند Batman: Arkham City و Batman: Arkham Knight در بحث فروش اولیه و اقبال عمومی قرار می‌گیرد.

گزارش از آمارهای ماه نوامبر ۲۰۱۸ موسسه NPD در موضوع فروش بازی‌های ویدیویی در آمریکا بروزرسانی شد. بازی Marvel's Spider-Man در طول بیش از سه ماه از زمان عرضه، حالا عنوان سریع‌ترین فروش در میان همه بازی‌های ابرقهرمانی تاریخ در آمریکا را به نام خودش ثبت کرده است. یک تبریک مجدد دیگر به Insomniac Games

اینسامنیاک، تاکنون چند محتوای پس از عرضه غنی و پربار هم برای این بازی منتشر کرده که بدون شک، در طولانی‌تر شدن دوره زمانی برای فروش موثر این بازی تاثیرگذار بوده است. اضافه کردن «لباس اسپایدی الهام گرفته از فیلم‌های سم ریمی» که مورد درخواست زیاد طرفدران قرار داشت و سرانجام توسط این تیم به بازی اضافه شد، و همچنین اضافه شدن یک ویژگی پرتقاضا یعنی ماد New Game Plus Plus، که باعث شدند طرفداران بار دیگر به این بازی برگردند. غیر از این، اخیرا هم سومین قسمت از بسته الحاقی بزرگ The City That Never Sleeps برای بازی در دسترس قرار گرفت، که مثل هر دو قسمت قبلی با نقدهای بسیار خوبی هم مواجه بوده است.

بازی Marvel's Spider-Man هم‌اکنون به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی را نیز در اینجا مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.