نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 28 اسفند 1397
ساعت 09:00

رونمایی از نسخه جهانی Call of Duty: Mobile برای اندروید و iOS

پس از یک سال انحصار در چین، نسخه جهانی کال آو دیوتی موبایل نیز عرضه می‌شود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اکتیویژن در یک اطلاعیه سورپرایزکننده، به صورت رسمی از نسخه جهانی بازی «کال آو دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) رونمایی کرده است. این معرفی همراه با یک تریلر رونمایی از بازی نیز هست، و بازیکنان در این بازی کاملا آنلاین، می‌توانند برخی از مادهای پرطرفدار بسیاری از عناوین قبلی این مجموعه را در دستگاه‌های اندروید یا iOS بازی کنند.

از Call of Duty به عنوان یکی از باارزش‌ترین برندها در صنعت گیم یاد می‌شود که عناوین مختلف آن، همواره در انحصار پلتفرم‌های خانگی بوده است. به خاطر همین، عرضه یک بازی مخصوص موبایلی و دیوایس‌های هوشمند از این سری همواره یکی از خواسته‌های مهم طرفداران بوده است. با توجه به اطلاعیه اخیر اکتیویژن و رونمایی از نسخه جهانی Call of Duty: Mobile، این دسته از بازیکنان سرانجام به خواسته خود خواهند رسید. لازم به ذکر است که این بازی، توسط کمپانی چینی تنسنت (Tencent) ساخته شده و از یک سال پیش یک بازی انحصاری در چین بوده است؛ با این حال به گفته اکتیویژن عرضه نسخه جهانی بازی نیز به زودی صورت می‌گیرد. با توجه به این موضوع، این شرکت گفته که از هم‌اکنون امکان پیش‌ثبت‌نام برای این بازی نیز فراهم شده است. شما در ادامه، تریلر رونمایی از Call of Duty: Mobile را مشاهده می‌کنید:

 

کال آو دیوتی موبایل، یک بازی آنلاین رایگان و free-to-play است که در آن، تنها برخی از مادهای محبوب چندنفره از عناوین اصلی این سری وجود دارد. این شامل گنجانده شدن برخی از نقشه‌ها، سلاح‌ها، کاراکترها و دیگر المان‌های چندنفره از دو سری Modern Warfare و Black Ops است. این المان‌ها نیز به صورت ترکیبی هستند و برای مثال، امکان استفاده از Type 25 از بلک آپس ۲ با شخصیت Ghost از Modern Warfare 2 آن‌هم در نقشه Crossfire از Modern Warfare 1 وجود دارد. با در نظر گرفتن ترکیب همه این المان‌ها، به نظر می‌رسد که گزینه‌ها برای ایجاد تجربه‌هایی جدیدتر واقعا زیاد باشد. نکته حتی جالب‌تر نیز این است که اکتیویژن، دو ماد شدیدا محبوب زامبی و بتل رویال (البته احتمالا در اینجا صحبت از ماد Blackout نیست) را هم ظاهرا در آینده‌ای نزدیک برای این بازی در دسترس قرار می‌دهد.

اکتیویژن همچنین گفته که این بازی برای گوشی‌های موبایل شدیدا بهینه‌سازی شده و تلاش شده تا برای دیوایس‌های زیادی در دسترس قرار بگیرد، با این حال انتظار می‌رود که بازی تنها در گوشی‌های بالا رده قابل تجربه باشد. گفتنی است که Call of Duty: Mobile اولین بار در سال ۲۰۱۸ توسط اکتیویژن معرفی شد که حاصل همکاری این ناشر با کمپانی چینی تنسنت بود. بازی اخیرا معرفی شده کال آو دیوتی موبایل، دقیقا همان بازی اما به صورت بومی‌سازی شده است که قرار است در مناطق مختلف جهان از جمله آمریکا و اروپا در دسترس قرار بگیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.