نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 01 فروردين 1398
ساعت 12:00

Google's Stadia به بازیکنان اجازه‌ی دانلود آفلاین نمی‌دهد

قابلیت دانلود آفلاین از طریق Google's Stadia ممکن نخواهد بود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ همچون سرویس xCloud شرکت مایکروسافت، سرویس استریم Stadia گوگل نیز به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به استریم بازی‌های ویدیویی از طریق دستگاه‌های مختلفی بپردازند؛ سوالات زیادی در مورد پلتفرم جدید شرکت گوگل وجود دارند اما امروز به پاسخ یکی از آن‌ها دست یافتیم.

در صحبت با «فیل هریسون» (Phil Harrison) به عنوان یکی از مدیران گوگل، از او پرسیده شد که آیا Stadia به بازیکنان اجازه خواهد داد تا همچون سرویس‌های Spotify و Netflix به دانلود آفلاین محتوا بپردازند و از آن لذت ببرند؟ هریسون در پاسخ اعلام کرد:

نه، اینکار از نظر فنی ممکن نیست. اگر قرار باشد این کار را انجام دهیم، اهداف ما صدمه خواهند دید.

پیش از این شرکت گوگل تایید کرده بود که Stadia فاقد هرگونه دستگاهی بوده و بازیکنان قادر خواهند بود تا از طریق مرکز داده‌های گوگل به اجرای بازی‌های خود برروی هر دستگاهی (ویندوز، تلفن‌های هوشمند، لپ تاپ، تبلت و تلویزیون) بپردازند. این سرویس همچنین از کنترلری بهره‌مند خواهد بود که قابلیت‌های منحصر بفردی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد؛ کلید‌های کنترلر Stadia، به بازیکنان اجازه خواهند داد تا به اشتراک گیم‌پلی خود (و یا مشاهده‌ی گیم‌پلی سایرین) از طریق Google Assistant بپردازند.

از جمله عناوینی که تا بدین لحظه برای Stadia معرفی شده‌اند، می‌توان به Doom Eternal و Assassin's Creed Odyssey اشاره کرد.

فرشاد | اخبار | 21/03/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.