نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 01 فروردين 1398
ساعت 15:00

موضع شرکت گوگل در مورد بازی‌های انحصاری Stadia

جزئیات جدیدی در مورد عناوین انحصاری Stadia اعلام شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ «فیل هریسون» (Phil Harrison) به عنوان یکی از مدیران گوگل در مصاحبه‌ی اخیر خود جزئیاتی را در مورد موضع شرکت گوگل پیرامون عناوین انحصاری Stadia ارائه کرد، او گفت:

پیش از پیوستن به شرکت، با رئیس شرکت صحبت‌های زیادی در این مورد داشتم. دید من این بود که برای رسیدن به اهدافمان و همچنین برآورده کردن قول‌هایی که در مورد این پلتفرم داده‌ایم، باید دست به ساخت بازی‌های خودمان بزنیم. ما باید بازی‌های خودمان را بسازیم، این یک موضوع بنیادی و استراتژیک محسوب می‌شود و به ما اجازه می‌دهد تا پیشرفت کنیم.

قبول دارم که واژه‌ی انحصاری در بعضی از موارد برای بازیکنان چالش برانگیز است؛ ترجیح می‌دهم برروی روایت‌هایی (بازی‌هایی) کار کنیم که بطور خاص برای یک مرکز داده آماده شده‌اند و اگر امکان اجرای آن بازی‌ها برروی پلتفرم‌های استریمینگ دیگری وجود داشته باشد، مشکلی ندارد، چراکه برنامه نویسان و سازندگان شروع به خلق نوآوری‌های کرده‌اند که مربوط به آینده خواهند بود، نوآوری‌هایی که مربوط به خلق عناوینی برای قرن 21 خواهد بود نه قرن 20.

هریسون در ادامه‌ی صحبت‌های خود به صراحت اعلام کرد که کلیه‌ی عناوینی که توسط گوگل ساخته شوند، تنها برای Stadia خواهند بود.

 

فرشاد | اخبار | 21/03/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.